news-background
news-background

کارگردان Thor: Love and Thunder: «فیلمبرداری بهترین فیلم تاریخ مارول تقریباً تمام شده»؛ تصاویر ضیافت «تایکا وایتیتی» و «ریتا اورا» به همراه «راسل کرو» و «ساشا بارون کوئن» در سیدنی

فیلمبرداری «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) در شرف اتمام است. «تایکا وایتیتی» کارگردان این فیلم ابرقهرمانی مارول و دیزنی می‌گوید این دنباله «بهترین فیلم تاریخ مارول» است. این فیلمساز که سابقه کارگردانی «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) را دارد، در نقش شخصیت «کورگ» نیز صداپیشگی می‌کند و به «کریس همسورث» در نقش «ثور»، «تسا تامپسون» در نقش «والکری» و «ناتالی پورتمن» در نقش «جین فاستر» پیوسته است.

تولید «عشق و تندر» از اواخر ماه ژانویه در استودیوهای مارول استرالیا، زادگاه همسورث و «راسل کرو» بازیگر نقش «زئوس» آغاز شده بود. برای فیلمبرداری این پروژه مانند سریال «مندلوری» (The Mandalorian) از فناوری واقعیت مجازی «استیج‌کرفت» استفاده شده است.

وایتیتی به «ویک‌اند تودی» می‌گوید: «[فیلمبرداری] عالی پیش می‌رود. چهار هفته دیگر باقی مانده، و می‌توانم نور را در انتهای تونل ببینم. ممکن است بهترین فیلم تاریخ مارول باشد.»

این کارگردان در مورد همکاری مجدد با همسورث می‌گوید:‌ «او انسان شوخ‌طبعی است، دوست خوبی است و همین‌طور کسی که تمایل دارید همیشه با او وقت بگذرانید. به نظر من تمام چیزی که از یک ابرقهرمان یا شخصیت اصلی فیلم باید بخواهید همین است.»

پورتمن که در فیلم «ثور: دنیای تاریک» (Thor: Dark World) نقش «جین فاستر» را بازی کرده بود و در «آخر بازی» (Endgame) حضور کوتاهی داشت، به چندگانه «ثور» بازمی‌گردد. «جیمی الکساندر» در نقش «سیف»، «جف گلدبلوم» در نقش «گرندمستر»، «کریس پرت» در نقش «استارلر»، «دیو باتیستا» در نقش «درکس»، «کارن گیلان» در نقش «نبولا»، «پام کلمنتیف» در نقش «منتیس»، «شان گان» در نقش «کراگلین»، «وین دیزل» در نقش «گروت» و «بردلی کوپر» در نقش «راکت راکون» دیگر بازیگران و صداپیشگان فیلم خواهند بود. بازگشت «مت دیمون»، «ملیسا مک‌کارتی»، «سم نیل» و «لوک همسورث» در نقش‌های کوتاه به تأیید رسیده است. «کریستین بیل» برای اولین بار در این فیلم به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شده و نقش «گور خداکش» را بازی می‌کند.

آخر هفته گذشته تصاویری از وایتیتی در کنار «ریتا اورا» که شایعه قرار گذاشتن آن‌ها شنیده شده در سیدنی منتشر شد. اورا ۳۰ ساله در این تصاویر به همراه «راسل کرو» و هسمرش «بریتنی تریو»، «ساشا بارون کوئن» و همسرش «آیلا فیشر» و «کریستین بیل» در رستورانی در وولومولو به چشم می‌خورد.

«ریتا اورا» و وایتیتی سپس در مراسم فرش قرمز «درگ ریس روپال» (RuPaul’s Drag Race Down Under) استرالیا در ظاهر شدند. وایتیتی داور مهمان فصل جدید این برنامه تلویزیونی است.

وایتیتی که با «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) برنده اسکار شده، به‌تازگی به سریال درام «پرچم ما یعنی مرگ» (Our Flag Means Death) شبکه HBO Max پیوسته است. این فیلمساز علاوه بر کارگردانی و تهیه‌کنندگی نقش دزد دریایی معروف «ریش‌سیاه» را بازی می‌کند.

«دیوید جنکینز» نویسنده این سریال می‌گوید: «ریش‌سیاه ما یک اسطوره، یک عاشق، یک جنگجو، یک نابغه جنگی، یک روح شاعرانه و یک مجنون است. تنها یک نفر می‌توانست این نقش را بازی کند، و او تایکا وایتیتی بزرگ است. بسیار خوشحالیم که او تصمیم گرفت به ظاهر این شخصیت درآید.»

«پرچم ما یعنی مرگ» بر اساس ماجراجویی‌های واقعی «استید بونت» یکی از دزدان دریایی قرن هجدهم اقتباس خواهد شد. بونت یک زمین‌دار ثروتمند بود که بعدها به یک دزد دریایی تبدیل شد. او یک کشتی بادبانی خریداری کرد، نامش را «انتقام» گذاشت و با خدمه‌ای که استخدام کرد آب‌های ساحل شرقی آمریکا را درنوردید، کشتی‌های دیگر را به تصرف درآورد و به آتش کشید.

فیلم کمدی ورزشی «گل پیروزی‌بخش» (Next Goal Wins) وایتیی و سرچ‌لایت با بازی الیزابت ماس» و «مایکل فاسبندر» مرحله پسا-تولید را پشت سر می‌گذارد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید