news-background
news-background

«تایکا وایتیتی» کمدی Our Flag Means Death را برای HBO Max کارگردانی می‌کند

شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس سفارش ساخت کمدی تاریخی «پرچم ما یعنی مرگ» (Our Flag Means Death) با تهیه‌کنندگی «تایکا وایتیتی» برنده‌ی اسکار، «دیوید جنکینز» و «گرت بوش» را صادر کرد. جنکینز خالق و شورانر سریال است و آن را بر اساس ماجراجویی‌های واقعی «استید بونت» یکی از دزدان دریایی قرن هجدهم اقتباس می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وایتیتی تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال است و اپیزود اول آن را کارگردانی می‌کند. سازندگان در نظر دارند اپیزود اول را پس از پایان فیلمبرداری «ثور: عشق و آذرخش» (دانلود فیلم Thor: Love and Thunder با لینک مستقیم) به نویسندگی و کارگردانی وایتیتی تولید کنند.

«سارا آبری» مدیر محتوای اریجینال شبکه می‌گوید:‌ «ایده‌ی سریالی مانند این بسیار جذاب است و شما فوراً می‌توانید تمامی لحظاتش را تصور کنید. برداشت منحصر به فرد دیوید و تایکا از ماجراجویی‌های معروف بونت روی دریاها بدون تردید مخاطبین را در هر جایی که باشند هیجان‌زده می‌کند.»

بونت یک زمین‌دار ثروتمند بود که بعدها به یک دزد دریایی تبدیل شد. او یک کشتی بادبانی خریداری کرد، نامش را «انتقام» گذاشت و با خدمه‌ای که استخدام کرد آب‌های ساحل شرقی آمریکا را درنوردید، کشتی‌های دیگر را به تصرف درآورد و به آتش کشید.

جنکینز کمدی علمی-تخیلی «مردم زمین» (People of Earth) را نیز به نگارش درآورده که در قالب دو فصل از تی‌بی‌اس روی ایر رفته است. وایتیتی از سوی دیگر اخیراً با «جوجو خرگوش» (دانلود فیلم Jojo Rabbit با لینک مستقیم) برنده‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی شد. او اپیزود پایانی فصل اول سریال «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ را هم کارگردانی و در همین سریال به جایز ربات آی‌جی-۱۱ صداپیشگی کرد. پروژه‌ی بعدی وایتیتی «گل پیروزی‌بخش» (Next Goal Wins) سرچ‌لایت با بازی «مایکل فاسبندر» و «الیزابت ماس» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید