news-background
news-background

"Captain Marvel" یک قدم به انتخاب کارگردان نزدیکتر شد

پیش از این اعلام شده بود که بری لارسون در نقش کارول دنورس ( کاپیتان مارول ) حضور خواهد اما لارسون برای حضور در این فیلم به یک کارگردان نیاز دارد. کمپانی مارول هنوز کارگردانی برای این فیلم اعلام نکرده و اسامی که تا اکنون اعلام شده است بر اساس شایعات و حدس و گمان میباشد. منابع پایگاه خبری هالیوود ریپورتر در یک لیست سه نفره از سه فیلم سازی که احتمال انتخاب آن ها وجود دارد نام برده است.

لورین اسکافاریا ( کارگردان فیلم "Seeking A Friend For The End Of The World") ، نیکی کارو( کارگردان فیلم "McFarland, USA ) و لینکا گلتر ( کسی که بیشتر کارهایش در بک گراند تی وی بوده است از جمله در سریال های "Weeds" ، "Homeland" و "Walking Dead" ) در این لیست سه نفره حضور دارند.

بر اساس گزارش هالیوود رپپورتر فرآیند استخدام کارگردان با عجله انجام نمیشود و امکان دارد اسامی دیگر نیز به این لیست اضافه شوند. کمپانی مارول مشتاق است که کارگردانی را انتخاب کند که با بازیگران روابط خوبی داشته باشد و کار بهتری را ارئه دهند. فیلم "Captain Marvel" در تاریخ 8 مارس 2019 در سراسر جهان منتشر خواهد شد. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید