news-background
news-background

سریال «Sense8» نتفلیکس پس از دو فصل کنسل شد

نتفلیکس یک هفته پس از خبر توقف تولید «The Get Down»، روز پنجشنبه سریال علمی-تخیلی «Sense8» را هم کنسل شده اعلام کرد. بنابراین فصل دوم سریال برادران واچوفسکی، آخرین فصل آن خواهد بود. این تصمیم یک ماه پس از عرضه فصل دوم در تاریخ 5 می اتخاذ شده است.

«سیندی هالند» نائب رئیس محتوای اوریجینال نتفلیکس، سریال «Sense8» را جسورانه، پرشور، درخشان و فراموش‌نشدنی خوانده و از سازندگان سریال به خاطر خلق اثری که موفق شد هوادارانی از سرتاسر دنیا را به خود جذب کند قدردانی کرده است. فصل دوم سریال به دلیل هزینه‌های بالای پیش تولید، تولید و پس از تولید، تقریباً دو سال پس از تاریخ انتشار فصل اول آماده عرضه شد.

سریال «Sense8» که نقدهای مثبتی از طرف منتقدین دریافت کرده بود، هیچگاه نتوانست همچون سریال‌های «چیزهای عجیب» یا «Orange Is The New Black»، به سریالی پربیینده و محبوب تبدیل شود، اما از همان آغاز موفق شد عده‌ای هوادار برای خود دست و پا کند، بینندگانی که گویا از نظر نتفلیکس برای فصل سوم این سریال پرخرج کافی به نظر نمی‌رسیده‌اند.

این خبر یک روز پس از مصاحبه‌ی «رید هستینگز»، موسس و مدیرعامل نتفلیکس با شبکه‌ی CNBC منتشر می‌شود. هستینگز در آن مصاحبه گفته بود سرویس استریمینگ نتفلیکس باید سریال‌های بیشتری را کنسل کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید