news-background
news-background

فصل سیزدهم سریال «Criminal Minds» ساخته می‌شود

 

شبکۀ CBS سریال درام جنائی و قدیمی خودش را برای فصل 13ام تمدید کرد. این هشتمین سریال درام  و در مجموع نوزدهمین سریال شبکه است که برای تولید فصلی جدید با مسئولین CBS به توافقی زودهنگام می‌رسد.

در تمدید شدن سریال «Criminal Minds» هیچ شک و شبهه‌ای وجود نداشت و طبق انتظارات و پیش‌بینی‌ها پخش فصل جدید آن در فصل آینده ادامه خواهد یافت. اما این سریال در میان انتخاب‌های زودهنگام‌تر شبکه برای تمدید در مارس گذشته، یعنی زمانی که خبر رسید 16 سریال‌ برای فصل سریالی 2017-2018 بازخواهند گشت، جایی نداشت، چراکه استودیو درحال محاسبۀ هزینه‌ها و درگیر قراردادهای دیگر بود. باوجود اینکه 12 سال از تاریخ پخش اولین قسمت سریال گذشته، میانگین بینندگان آن همچنان در حدود 10.8 میلیون باقی‌مانده است.

پس از جدایی ناباورانۀ «توماس گیبسون»، خروج «شمار مور» و بازگشت «پجت بروستر» و تغییرات دیگر در سال گذشته، برای فصل جدید سریال تحول بزرگی در نظر گرفته نشده و انتظار می‌رود تمامی بازیگران فعلی و کهنه کار، از جمله «جو مانتگنا»، «متیو گری گوبلر»، «ای. جی کوک» و «کریستن ونسنس» به آن اضافه شوند.

از سوی دیگر تمدید سریال فرعی «Criminal Minds: Beyond Borders» با توجه به آمار ضعیف بینندگان قطعی و حتی محتمل نیست. این سریال هفتۀ گذشته با 4.6 میلیون بیننده، به پایین‌ترین آمار بیننده در طول پخش خود تنزل یافت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید