news-background
news-background

آیا تام هاردی جیمز باند بعدی است؟

اینکه چه کسی قرار است 007 بعدی باشد هنوز مشخص نیست، اما تام هاردی خود را برای تصاحب این نقش جلو انداخته است. زمانی که «دیلی بیست» در مورد بدست گرفتن نقش جیمز باند از وی سوال کرد، با فروتنی پاسخ داد: «می‌دانید، همیشه در مورد نقش‌ها و شخصیت‌ها در بین بازیگران و گروه کاریشان صحبتی است که می‌گوید، اگر درباره‌ی نقشی صحبت کنی به طور خودکار این نقش به کس دیگری می‌رسد.» و اضافه کرد: «پس من هم حق اینکه عملاً حتی کوچکترین اشاره‌ای به این نقش نمایم را ندارم»

این صحبت تام فقط یک معنا دارد، قبولی این نقش از پیش. البته مسئله دیگری نیز جای صحبت دارد. کارگردان The Dark Knight کریستوفر نولان قرار است بروی صندلی کارگردانی بنشیند. تام نیز گفته است: «من به این فکر می‌کنم که چندگانه دیگری چه زمانی ساخته خواهد شد که شخصی هم چون کریستوفر نولان آن را بسازد، او هیچ گاه یک فیلم کلیشه نمی‌سازد، بلکه اینقدر قدرت دارد که شخصیت‌های جدیدی برای بازی می‌آورد و چیزهای جدیدی را خلق می‌کند.»

همان‌طور که تام هاردی تصمیم دارد 007 جدید باشد، کریستوفر نولان نیز دیدگاهی این چنینی نسبت به فیلم های باند دارد، ما نیز خود را برای اینکه این دو نفر را در کنار یکدیگر ببینیم، آماده می‌کنیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید