news-background
news-background

تمدید شدن سه سریال Major Crimes و Sneaky Pete و This Is Us

شبکۀ NBC سریال پرسروصدای «This Is Us» را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. هر یک از این دو فصل شامل دست کم 18 اپیزود خواهند بود. جنیفر سالکه مدیر بخش سرگرمی شبکه با اعلام این خبر افزود: «این سریال به خوبی سریال های قبلی ماست و بسیار خوشحالیم که با سازندگان سریال برای دو فصل دیگر به توافق رسیده ایم. در عصری که سریال های درام همه جا را پر کرده به این سریال پربیننده افتخار می کنیم.» تا به امروز 72 میلیون بیننده 10 قسمت ابتدایی فصل اول را از طریق پلتفورم های مختلف تماشا کرده اند.

 

سریال «Sneaky Pete» به تهیه کنندگی برایان کرانستون نیز از سوی آمازون برای فصل دوم تمدید شد. این درحالی است که کمتر از یک هفته از انتشار فصل اول بر روی سرویس آمازون پرایم می گذرد. به گفتۀ آنها این سریال پس از «مردی در قلعۀ بالا» دومین سریال پربینندۀ اورجینال شبکه به شمار می رود.

 

«Major Crimes» دیگر سریالی است که چهارشنبۀ گذشته از طرف شبکۀ TNT برای فصل ششم تمدید گشت. آنها دستور ساخت 13 اپیزود دیگر را صادر کرده اند که دو اپیزود کمتر از فصل قبل محسوب می شود. این سریال که در صدر پربیننده ترین سریال های شبکه قرار دارد، تابستان گذشته به میانگین بینندۀ 10 میلیونی در پلتفورم های مختلف رسید. پخش نیمۀ دوم فصل پنجم 22 فوریه آغاز می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید