news-background
news-background

پایان رسمی فصل اول انیمه One Piece پس از ۲۶ سال

فصل اول انیمه «وان پیس» (One Piece) پس از ۲۶ سال و بیش از هزار اپیزود ۲۸ دسامبر به پایان رسید و به طولانی‌ترین فصل تاریخ سریال‌های انیمه تبدیل شد.

این وقفه برای تغییر استراتژی پخش «وان پیس» به صورت فصلی از سال ۲۰۲۶ ایجاد می‌شود. اپیزودهای پیشین «وان پیس» برای بیش از دو دهه به صورت غیررسمی «فصل اول» نامیده می‌شدند اما در خارج از ژاپن قالب‌بندی به شکل‌های دیگری بود.

بسیاری از بینندگان «وان پیس» از این تغییر سردرگم شده‌اند و تصور می‌کنند که سریال به پایان رسیده. اما تهیه‌کنندگان تأکید کرده‌اند که داستان ادامه پیدا خواهد کرد و فقط قالب هفتگی آن به فصلی تبدیل می‌شود.

هرچند این وقفه ممکن است باعث کاهش بینندگان شود، اما سازندگان وقت بیشتری برای روایت داستانی منسجم‌تر و بازاریابی بهتر پیدا می‌کنند. در حال حاضر تاریخ پخش فصل دوم انیمه «وان پیس» اعلام نشده اما انتشار آن در سال ۲۰۲۶ قطعی است.

«جانکی تاکگامی» نویسنده اپیزودهای اول تا ۱۹۵، «هیروهیکو کامیساکا» نویسنده اپیزودهای ۱۹۶ تا ۷۸۲ و «شوجی یونمورا» نویسنده سایر اپیزودها بودند. قسمت اول این انیمه ۲۰ اکتبر سال ۱۹۹۹ از تلویزیون فوجی پخش شد.

«وان پیس» ماجراجویی‌های «مانکی دی. لوفی» و همراهانش را دنبال می‌کند که در یک دنیای خیالی با اقیانوس‌های بی‌انتها و جزیره‌های دورافتاده به گشت و گذار می‌پردازند تا گنجی به نام «وان پیس» را کشف کنند. «ایچیرو اودا» برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ و وقتی ۱۹ ساله بود مانگای «وان پیس» را در مجله «ویکلی شونن جامپ» منتشر کرد.

پیش‌تر اعلام شده بود که نتفلیکس این انیمه را بازسازی می‌کند. این پلتفرم فصل دوم سریال لایو-اکشن «وان پیس» را ۱۰ مارس ۲۰۲۶ پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید