news-background
news-background

الن پمپئو پس از پخش اپیزود ۴۴۴ «آناتومی گری»: خروج از سریال منطقی نیست

«الن پمپئو» می‌گوید حتی پس از پخش چهارصد و چهل و چهارمین اپیزود «آناتومی گری» (Grey's Anatomy) قصد جدایی از این سریال را ندارد. این درام پزشکی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «شاندا رایمز» از سال ۲۰۰۵ پخش می‌شود و پمپئو در آن نقش «دکتر مردیث گری» را ایفا می‌کند.

پمپئو در مصاحبه جدیدی با روزنامه «ال پائیز» می‌گوید جدایی از سریال شبکه ای‌بی‌سی را «از نظر احساسی و مالی منطقی» نمی‌داند. او توضیح می‌دهد: «شرکتی که مالک سریال و امتیاز پخش آن در پلتفرم‌های استریم است از تصاویر ما و صدای ما و چهره ما پول زیادی به دست می‌آورد. اگر از این سریال به‌کلی خارج شوم، همه آن‌ها از ۲۰ سال زحمت من پول به دست می‌آورند اما من نه. از نظر من، منطقی نیست که دیگران از زحمات من پول به دست بیاورند.»

او اضافه می‌کند: «از نظر احساسی، این سریال برای بسیاری از مردم ارزش زیادی دارد. می‌خواهم قدرشناسی خود از سریال را نشان دهم.»

اپیزود ۴۴۴ این سریال در فصل بیست و یکم این هفته پخش شد. بسیاری از بازیگران «آناتومی گری» از جمله «پاترک دمپسی»،‌ «ساندرا او»، «کاترین هیگل»، «جسی ویلیامز» و «سارا رامیرز» در فصل‌های پیشین جدا شده‌اند اما پمپئو از فصل اول بازیگر ثابت سریال بوده است.

پمپئو در سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۲۰ میلیون دلاری که او را به پردرآمدترین بازیگر زن تلویزیون تبدیل می‌کرد برای بازگشت به «آناتومی گری» به توافق رسید. او از آن زمان تاکنون در تمامی اپیزودها ظاهر نمی‌شود اما تهیه‌کننده اجرایی سریال باقی مانده و راوی هر قسمت است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید