news-background
news-background

اپل تی‌وی+ فصل دوم سریال Dark Matter را می‌سازد

تولید فصل دوم سریال علمی-تخیلی «ماده تاریک» (Dark Matter) برای اپل تی‌وی+ تأیید شد. فصل اول سریال با بازی «جول اجرتون» و «جنیفر کانلی» از ۹ اپیزود تشکیل شده بود و در ماه ژوئن به پایان رسید. امتیاز این فصل در «راتن تومیتوز» بر اساس ۱۹ نقد به ۸۳ درصد رسید.

«بلیک کراوچ» نویسنده و تهیه‌کننده سریال بر اساس رمان علمی-تخیلی خودش بود و برای فصل دوم باید داستان‌های جدیدی را بدون منبع اقتباس روایت کند.

کانلی در این سریال نقش دنیلا را بازی می‌کند، همسر یک فیزیکدان به نام «جیسون دسن» با بازی اجرتون که یک شب وقتی در خیابان‌های شیکاگو قدم می‌زند تا به خانه برگردد، به نسخه ثانویه زندگی خودش منتقل می‌شود. شگفتی به سرعت جای خود را به کابوس می‌دهد وقتی که او تلاش می‌کند به زندگی قبلی خود بازگردد. «آلیس براگا»، «جیمی سیمپسون» و «دایو اکنیوی» دیگر بازیگران سریال در فصل اول بودند.

کراوچ درباره پایان فصل اول به «ددلاین» گفته بود: «هیچ‌وقت نمی‌خواستم که مخاطب تصوری قطعی از سرنوشت خانواده پیدا کند، مثل اتفاقی که در کتاب می‌افتد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید