news-background
news-background

سریال Halo پس از دو فصل در پارامونت+ کنسل شد

فصل سوم سریال «هیلو» (Halo) در پارامونت+ ساخته نخواهد شد اما احتمال ادامه پیدا کردنش در شبکه دیگری وجود دارد. فصل دوم این اقتباس از بازی ویدیویی محبوب فوریه گذشته پخش شده بود.

داستان سریال «هیلو» در مورد انسان‌هایی است که دنیا را به تصرف درآورده‌اند و با بیگانگان فضایی در پیکارند. «پابلو شرایبر» در «هیلو» نقش «مستر چیف» یا «اسپارتان جان-۱۱۷»  را بازی کرده است. دیگر بازیگران سریال «جوزف مورگان» در نقش «جیمز اکرسون»، «ناتاشا مک‌الهون» در نقش «دکتر هالسی»، «جن تیلور» در نقش «کورتانا» پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی تاریخ بشر، «بوکیم وودباین»، «شابانا ازمی»، «ناتاشا کالزاک»، «الیو گری»، «یرین ها»، «بنتلی کالو»، «کیت کندی»، «چارلی مورفی»، «دنی ساپانی»، «کریستینا رادلو» در نقش «تالیا پرز» بودند.

تولید سریال «هیلو» در سال ۲۰۱۳ برای استودیوهای اکس‌باکس اینترتینمنت اعلام شد اما پس از تعطیلی این استودیو، سریال به شوتایم منتقل شد. این اقتباس در سال ۲۰۱۸ از شوتایم چراغ سبز گرفت و فصل اول در قالب ۹ اپیزود مارس ۲۰۲۲ پخش شد. فصل اول سریال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۰ درصد و فصل دوم امتیاز ۹۰ درصد منتقدین را دریافت کرده بود. منتقدین بسیاری از جمله «لس‌آنجلس تایمز» و «واشینگتن پست» نویسندگی «شتاب‌زده» سریال را نقطه ضعف آن دانسته بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ ۲۱:۳۵

chi mishe goft?!! faghat heyfe zamani ke gozashtim vasash khodaiy seriale por haiajano bahali bood man ke az tarafdaraye paro paghorsesh boodam omidvaram ye studio e dige ghabool kone haghe pakhshesho...

نمایش اسپویل
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ۰۰:۵۹

khodayi taze dasht dastane asli shooroo mishod va ghashang mishod ke Cancel kardan

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۰۷

آره دیگه الان مثلا سریال هایی مثل The Acolyte نویسندگی بسیار دقیق و حساب شده، داستان بسیار گیرا و طرفداران فراوانی داره که امتیاز تاریخی IMDB 3.9 رو ثبت کرده و هنوز هم کنسل نشده و تمام میراث نزدیک به 50 ساله ی star wars رو نابود کرده ! کلی سریال خوبو یا نمیسازن، یا کلی تاخیر می خوره و یا کنسل می کنن و اصلا بهشون مهلت نمیدن که یه مقدار پر و بال بگیرن اون وقت میان هر چی سریال مزخرف و چرت رو کلی بهش بودجه میدن که در نهایت مردم کلی فحش و بد و بیرا نثارشون می کنن. اتفاقا این سریال HALO نسبت به فصل یکش پیشرفت بسیار زیادی کرده بود، هم از نظر دیالوگ، هم از نظر جلوه های ویژه و هم از نظر داستانی. نمی گم شاهکار محض بود و اصلا عیب و ایرادی نداشت اما واقعا سزاوار کنسل شدن نبود و اصلا هم به ذهنم خطور نمی کرد که کنسل بشه واقعا برای این استودیوها متاسفم که این روند رو پیش گرفتن و با این روند مخاطبینشون را به شدت از دست خواهند داد الان این چندمین سریال هست که من دارم نگاه می کنم و تو نقطه ی اوج سریال داره کنسل می شه و من واقعا دیگه رغبت نمی کنم که بشینم سریال نگاه کنم چون هم فاصله ی بین هر فصل سریال ها زیاد شده و آدم شخصیت ها و ریز داستان رو فراموش می کنه و هم این که یهو بی دلیل کنسل می شن یا سر و تهشو یه جوری هم میارن که داستان رو به کلی نابود می کنه

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۰۳

واقعاً توهین‌آمیز هست. حالا اینکه بازی هست و طرفداران خودش رو داره ولی به چه جرئتی مثلاً یک رمان معروف رو برمیدارید زخمی می‌کنید و ولش میکنید؟! بقیه رو مخاطب بره از روی رمان به زبان اصلی بخونه؟ بی‌شعورها!!!

نمایش اسپویل