news-background
news-background

خوانندگی ویل اسمیت در مراسم اهدای جوایز BET برای اولین بار

اسمیت برای اولین بار در مراسم اهدای جوایز «بت» روی صحنه رفت.

«ویل اسمیت» دو سال پس از یک سیلی جنجالی در اسکار نود و چهارم، به مراسم اهدای جوایز بازگشت. بازیگر «پسران بد» (Bad Boys: Ride or Die) یکشنبه شب برای اولین بار در مراسم اهدای جوایز «بت» (BET Awards) روی صحنه رفت تا ترانه جدیدی به نام «می‌توانی موفق شوی» (You Can Make It) را به همراه «فرایدی» بخواند.

«تاراجی پی. هنسون» اسمیت را که از میان یک حلقه آتشین عبور کرد و وارد صحنه شد «برادر» خود نامید. اسمیت گفت: «نمی‌دانم چه کسی باید این ترانه را بشنود، اما هرچه در زندگی شما در حال وقوع است، آمده‌ام تا به شما بگویم، می‌توانید موفق شوید.»

«کرک فرانکلین» هنرمند دیگری بود که روی صحنه در این اجرا به اسمیت ملحق شد. در پایان ترانه، اسمیت گفت: «راه هیچ‌کس هموار نیست. همه ما دردهایی داریم که باید بپذیریم، اما در آن آتش حکمت وجود دارد، هر لحظه از زندگی شما فرصت تازه‌ای است. ما مجازات نمی‌شویم، صیقل می‌خوریم. در تاریک‌ترین لحظات خود برقصید.»

اسمیت این تک آهنگ که از پنجمین آلبوم استودیویی او «در تاریک‌ترین لحظات خود برقصید» است را جمعه گذشته و بیست سال پس از آلبوم قبلی منتشر کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید