news-background
news-background

واکنش آرمی همر به اتهام آدمخواری پس از سه سال

همر می‌گوید «قدردان» خروج از هالیوود است.

«آرمی همر» پس از نزدیک به سه سال به اتهام بدرفتاری جنسی و آدمخواری واکنش نشان داد. او در مصاحبه با پادکست «درس‌های دردناک» (Painful Lessons) می‌گوید «قدردان» این تجربه زیسته است اما حرفه بازیگری‌اش در هالیوود «هیج جایی» ندارد. با این حال همر شروع به نوشتن فیلمنامه کرده است.

حدود سه سال قبل تصاویری از پیام‌های خصوصی بازیگر «من را به نام خودت صدا بزن» (Call Me By Your Name) درز کرد که نشان می‌داد او با برخی از هواداران درباره علایق جنسی خود حرف می‌زند.

همر می‌گوید: «هرچه مردم گفتند، هرچه اتفاق افتاد، امروز در زندگی‌ام به جایگاهی رسیده‌ام که قدردان تک‌تک بخش‌هایش هستم. در واقع امروز به جایگاهی رسیده‌ام که قدردانش هستم چون پیش از همه آن اتفاقات در زندگی‌ام حس خوبی نداشتم، هرگز راضی نبودم، هرگز سیر نمی‌شدم، هرگز از خودم راضی نبودم و عزت نفس نداشتم. نمی‌دانستم که چطور خودم را دوست داشته باشم. هیچ‌وقت نمی‌دانستم که چطور به خود-پذیری برسم اما شغلی پیدا کردم که توانستم از آدم‌های زیادی یاد بگیرم چگونه این‌ها را به خودم ببخشم.»

او درباره اتهام آدمخواری می‌گوید: «مردم به من می‌گویند آدمخوار. یعنی من آدم می‌خورم! چه؟ می‌دانید برای آدمخوار بودن باید چه کرد؟ باید آدم خورد!»

همر در بخش دیگری از مصاحبه در مورد تأثیر مطرح شدن این اتهامات می‌گوید: «مرگ نفس بود، مرگ شغلی. یک بمب نوترونی در زندگی من منفجر شد. [همه‌چیز] را از بین برد.»

او پیش‌تر فاش کرده بود که پس از مطرح شدن اتهام آزار جنسی در جزایر کیمن به خودکشی فکر کرده است: «وارد اقیانوس شدم و تا جایی که می‌توانستم شنا کردم و از ساحل دور شدم به این امید که یا غرق شوم یا به یک قایق اصابت کنم یا طعمه کوسه شوم. سپس به یاد آوردم که فرزندانم هنوز کنار ساحل‌اند و من نمی‌توانم با آن‌ها چنین کنم.»

بازیگر «شبکه اجتماعی» (The Social Network) در نتیجه مطرح شدن این اتهامات از آژانس دبلیوام‌ای و چندین پروژه از جمله سریال «پیشنهاد» (The Offer) و فیلم «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) اخراج شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید