news-background
news-background

جوایز تونی ۲۰۲۴: دنیل ردکلیف، سارا پولسن و انجلینا جولی برنده تونی شدند

مراسم اهدای جوایز تونی یکشنبه شب برگزار شد و «دنیل ردکلیف» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) برای «با شادمانی چرخ می‌زنیم» (Merrily We Roll Along) جایزه بهترین بازیگر مرد در یک نمایش موزیکال را دریافت کرد.

او روی صحنه مراسمی که در سالن نمایش «دیوید اچ. کخ» در مرکز لینکلن نیویورک سیتی برگزار می‌شد از «جاناتان گراف» قدردانی کرد و گفت: «سعی می‌کنم سریع حرف بزنم و گریه نکنم.»

در حالی که دوربین گراف گریان را نشان می‌داد، ردکلیف ادامه داد: «از بازیگران سپاسگزاری می‌کنم، همه کسانی که روی صحنه رفتند. هر شب حضور روی صحنه با شما باعث افتخار من بود، و خیلی دلم برایش تنگ می‌شود.»

او اضافه کرد: «حالا که بحث دلتنگی شد، جاناتان، لیندزی [مندز]، خیلی دلم برای شما تنگ می‌شود. برای این نمایش واقعاً نیازی نبود که بازیگری کنم، فقط کافی بود به شما نگاه کنم و هرچه می‌خواهم حس کنم.» ردکلیف که در روز پدر برنده این جایزه شد از پدر و مادر خود قدردانی می‌کند و می‌گوید: «هر دوی شما را خیلی دوست دارم.» او درباره همسرش می‌گوید: «عشق من ارین [دریک]، تو و پسرمان بهترین اتفاقاتی هستید که برای من افتاده‌اند. خیلی دوستتان دارم.»

«انجلینا جولی» در این مراسم برای «غریبه‌ها: موزیکال جدید» (The Outsiders: A New Musical) که با همکاری دخترش ویوین ساخته شده برنده اولین جایزه تونی خود در مقام تهیه‌کننده شد. بازیگر «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) که همچنان درگیر حواشی جدایی‌اش از «برد پیت» است روی صحنه سخنرانی نکرد و در پشت صحنه به پرسش گزارشگران پاسخ نداد.

«سارا پولسن» دیگری بازیگری بود که اولین جایزه تونی کارنامه‌اش را در بخش بهترین بازیگر زن برای نمایش «شایسته» (Appropriate) دریافت کرد. او پیش‌تر جوایز امی، اتحادیه بازیگران آمریکا و گلدن گلوب را دریافت کرده بود.

بازیگر «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) روی صحنه گفت: «وقتی بازیگر جوانی بودم به یاد می‌آورم که «جانت مک‌تیر» را می‌دیدم که روی صحنه نمایش «خانه یک عروسک» (A Doll's House) در همین تئاتر می‌شکفد. و برخی شب‌ها وقتی پشت صحنه بودم درباره تأثیر ماندگار او فکر می‌کردم.» او در بخش دیگری از سخنرانی خود می‌گوید: «امشببه خاطر استعداد برندن جیکوبز-جنکینز اینجا ایستاده‌ام. هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی قدردان تو باشم که به من اعتماد کردی و اجازه دادینقش تونی را بازی کنم... زنی که عذرخواهی نمی‌کند، عاجزانه نمی‌خواهد که دوست داشته یا تأیید شود اما امیدوار است که دیده شود. آیا همگی این‌گونه نیستیم؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید