news-background
news-background

الیویا کوک: بازی در نقش یک مادربزرگ در ۳۰ سالگی «حس پیچیده‌ای» دارد

کوک از اختلاف سنی غیرواقعی شخصیت‌های «خاندان اژدها» می‌گوید.

[حاوی اسپویلر از فصل اول «خاندان اژدها»]

«الیویا کوک» می‌گوید مضحک است که در سی سالگی نقش یک مادربزرگ را در سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) بازی می‌کند. کوک در مصاحبه با «تایمز» از اختلاف سنی میان شخصیت‌های پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) گفته است.

این بازیگر سی ساله نقش «آلیسنت های‌تاور» را بازی می‌کند و بازیگرانی که در نقش فرزندان او ظاهر شده‌اند بیست و چند ساله‌اند. کوک می‌گوید: «سال‌هایی که میان نوجوان بودن و حالا مادربزرگ بودن در مقابل دوربین برای من کوتاه بود.» شخصیت آلیسنت سه فرزند دارد که بزرگترین آن‌ها جانشین «شاه ویسریس تارگرین» شده است.

کوک می‌گوید «حس پیچیده‌ای» دارد درباره اینکه بازیگران «تام گلین-کارنی»، «یوان میچل» و «فیا سیبان» نقش فرزندانش را بازی می‌کنند اما همگی هم‌سن‌وسال او هستند. سیبا که نقش هلینا دختر کوک را بازی می‌کند ۲۵ ساله، میچل که نقش ایموند را بازی می‌کند ۲۷ ساله و گلین کارنی که نقش ایگن را بازی می‌کند ۲۹ ساله و فقط یک سال کوچکتر از کوک است. در پایان فصل اول فاش شد که هلینا و ایگن که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند فرزندانی دوقلو به دنیا آورده‌اند و آلیسنت را مادربزرگ کرده‌اند.

کوک می‌گوید: «حالا اتفاق افتاده و قدردان این نقش هستم. اما به تازگی ۳۰ ساله شده‌ام، و نقش یک مادربزرگ را بازی می‌کنم.» او اضافه می‌کند که از سریال انتقاد نمی‌کند اما هم‌سن‌وسال بودن با فرزندانش را «مضحک» می‌بیند: «تام یک سال کوچکتر است و من به او می‌گویم: «پسرم، بیا اینجا! بیا تا در آغوشت بگیرم!» رابطه بسیار عجیبی است که من نسبت به آن بسیار آگاهم.»

پخش فصل دوم «خاندان اژدها» از یکشنبه این هفته شروع می‌شود. اچ‌بی‌او سفارش ساخت فصل سوم را صادر کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید