news-background
news-background

تهیه‌کننده House of the Dragon: نور فصل دوم بیشتر از فصل اول و سریال Game of Thrones خواهد بود

«رایان کاندال» شورانر «خاندان اژدها» (House of the Dragon) و دیگر سازندگان سریال تسلیم نور شدند. این نویسنده و تهیه‌کننده در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید فصل دوم این سریال مانند فصل اول و «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) تاریک نخواهد بود.

او مي‌گوید: «با آگاهی کامل از آن بازخوردها وارد فصل دوم شدیم. فصل دوم بسیار با زیبایی‌شناسی من سازگار است و ظاهری که سریال به نظر من باید داشته باشد. تفاوت زیادی نیست، اما دوباره نمی‌خواهم بشنوم که می‌گویند: «خیلی تاریک است.»»

«ایندی‌وایر» پس از تماشای چهار اپیزود اول از فصل دوم تأیید می‌کند که نور فصل دوم «خاندان اژدها» تغییر محسوسی داشته و هوادارانی که از تاریکی صحنه‌ها شکایت می‌کردند می‌توانند خیالی آسوده داشته باشند. در این گزارش آمده است که «رد کیپ» جایی است که این تفاوت بیشتر احساس می‌شود. شعله‌های آتش دیگر در پس‌زمینه سیاه نشان داده نمی‌شوند و در عوض تابش نارنجی رنگ آن‌ها روی دیوارها می‌رقصد.

تاریکی اپیزود «شب طولانی» (The Long Night) «بازی تاج‌وتخت» و اپیزود هفتم از فصل اول «خاندان اژدها» با انتقاد بسیاری از هواداران روبرو شده بود و حتی باعث شد که اچ‌بی‌او در شبکه‌های اجتماعی تأکید کند: «نور کاهش یافته در این صحنه یک تصمیمی هنری عمدی بوده است.» هر دوی این اپیزودها را «میگل ساپوچنیک» کارگردانی کرد که شورانر فصل اول بود اما از فصل دوم کاندال جانشین او شد.

کاندال درباره انتقاد هواداران از تاریکی فصل اول «خاندان اژدها» می‌گوید: «در مرحله تدوین و روی تلویزیون من عالی به نظر می‌رسید. سریال روی میلیون‌ها نمایشگر تلویزیون و دستگاه‌های مختلفی با تنظیمات متفاوت سراسر دنیا پخش می‌شود... سخت می‌توان حساب همه تلویزیون‌ها و تنظیمات آن‌ها را کرد و گاهی فایل‌ها فشرده می‌شوند. بنابراین سریال بسیار متفاوت از آن چیزی به نظر می‌رسد که ما دیده‌ایم و تأیید کرده‌ایم و منتشر کرده‌ایم.»

قسمت اول از فصل دوم «خاندان اژدها» ۱۶ ژوئن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید