news-background
news-background

واکنش وسلی اسنایپس به حواشی تولید ریبوت Blade

اسنایپس به حواشی تولید ریبوت «بلید» واکنش نشان داد.

«وسلی اسنایپس» بازیگر سه‌گانه «بلید» (Blade) در شبکه اجتماعی ایکس به حواشی تولید ریبوت این چندگانه با بازی «ماهرشالا علی» (Blade) واکنش نشان داد. هفته پیش گزارش شد که «یان دمانژ» فرانسوی از کارگردانی ریبوت کناره‌گیری کرده است. او پس از «بسام طارق» دومین کارگردانی است که از این پروژه جدا می‌شود.

اسنایپس یک گیف از فیلم «بلید» خودش به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «بلید، یا رب، یا رب، یا رب. مردم هنوز کلید موفقیت را جست‌وجو می‌کنند، با اسنوموبیل در ترافیک می‌رانند، کمی سخت است. روزگردها باعث می‌‌شوند آسان به نظر برسد، این‌طور نیست؟»

اسنایپس در سه‌گانه اول «بلید» نقش «اریک بروکس» یا «بلید» را بازی کرد که یک «روزگرد» نیمه خون‌آشام بود و با مهارت‌هایی که در هنرهای رزمی داشت خون‌آشام شکار می‌کرد. قسمت اول به کارگردانی «استیون نورینگتون» در سال ۱۹۹۸ اکران شد و در حالی که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخت شده بود بیش از ۱۳۱ میلیون دلار فروخت.

مارول در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که «ماهرشالا علی» در یک بازسازی نقش «بلید» را بازی خواهد کرد. از آن زمان تاکنون چندین نویسنده به این پروژه نزدیک و سپس جدا شده‌اند. این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود اما با توجه به حواشی اخیر، انتظار می‌رود یک سال دیگر به تأخیر افتد.

اسنایپس پیش‌تر به «یاهو» گفته بود که با علی گفت‌وگو کرده است: «با هم حرف زده‌ایم. اتفاق نظر داشتیم که مشکلی در مورد انتخاب شدن او نداریم، آن نقش. من مشکلی ندارم. من را به عنوان «بلید» نمی‌شناسند، بنابراین به آن صورت با شخصیت گره نخورده‌ام. هیچ فقدان عاطفی احساس نمی‌کنم. هیچ. و خوشحالم که او انتخاب شده، و بسیار محتمل است که کارش را به خوبی انجام دهد.» او اضافه می‌کند: «[گفتم:] حواست باشد که آمادگی جسمانی خود را حفظ کنی رفیق. آمادگی جسمانی. سعی کن آسیب نبینی. این مهم است. لازمه فیلم‌های اکشن این است که یک ورزشکار نخبه و در وضعیت جسمانی خوبی باشی تا بتوانی انجامش دهی و مصدوم نشوی. و تا وقتی ادامه دارد از آن لذت ببر.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید