news-background
news-background

جو آلوین سکوتش را درباره جدایی از تیلور سوئیفت شکست: گذر از این اتفاق آسان نیست

آلوین بیش از یک سال قبل از «تیلور سوئیفت» جدا شد.

«جو آلوین» در مصاحبه با «ساندی تایمز» برای اولین بار از قطع رابطه با «تیلور سوئیفت» گفت. این دو بیش از یک سال قبل از یکدیگر جدا شده بودند. او که به زودی «انواع مهربانی» (Kinds of Kindness) «یورگوس لانتیموس» با بازی «اما استون» یکی از بهترین دوستان سوئیفت را در سالن‌های سینما دارد، می‌گوید هضم این جدایی آسان نبوده است.

آلوین در این مصاحبه به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا به آلبوم «دپارتمان اشعار عذاب‌آور» (The Tortured Poets Department) سوئیفت گوش داده است یا نه. بسیاری از هواداران بر این باورند که سوئیفت ترانه‌های این آلبوم را از رابطه با آلوین الهام گرفته است.

آلوین می‌گوید: «امیدوارم که همه بتوانند دشواری پایان یک رابطه طولانی، دوستانه و کاملاً متعهدانه پس از شش سال و نیم را درک و همدلی کنند. گذشتن از این اتفاق سخت است. غیرمعمول و غیرعادی بودن این موقعیت این است که یک هفته بعد، ناگهان عمومی شد و همه دنیا می‌توانست در موردش نظر دهد.»

او ادامه می‌دهد: «بنابراین چیزی بسیار واقعی ناگهان وارد فضایی بسیار غیرواقعی می‌شود: نشریات زرد، شبکه‌های اجتماعی، مطبوعات، جایی که تجزیه و تحلیلش می‌کنند، درباره آن گمانه‌زنی می‌کنند و بدون اینکه تأیید شده باشد به قطعیت می‌رسد. اما حقیقت این است که در مورد آخر، همیشه اختلافی میان آنچه واقعیت دارد و آنچه گفته می‌شود وجود دارد. با این موضوع کنار آمده‌ام.» آلوین اضافه می‌کند که با سوئیفت به توافق رسیده که جزئیات رابطه خود را محرمانه نگه دارند.

سوئیفت پس از جدایی از آلوین با «تراویس کلسی» بازیکن تیم فوتبال آمریکایی کانزاس سیتی وارد رابطه شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید