news-background
news-background

بازیگران اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی Until Dawn دیوید اف. سندبرگ معرفی شدند

استودیوهای اسکرین جمز و پلی‌استیشن پروداکشنز بازیگران اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «تا سپیده‌دم» (Until Dawn) را معرفی کردند. «الا روبین»، «مایکل چیمینو»، «جی-یونگ یو» و «ادسا آزیون» در این فیلم برای «دیوید اف. سندبرگ» مقابل دوربین خواهند رفت.

از داستان فیلم فاش نشده اما این اقتباس با رده سنی بزرگسال ساخته می‌شود و «نامه‌ای عاشقانه به ژانر وحشت» با بازیگران پرشمار توصیف شده است. «گری دابرمن» نویسنده آخرین نسخه فیلمنامه است.

بازی ویدیویی «تا سپیده‌دم» هشت دوست را دنبال می‌کرد که در کوهستانی دورافتاده گرفتار شده‌اند اما متوجه می‌شوند که تنها نیستند. آن‌ها باید با ترس‌های خود رودررو شوند و خود را از این مخمصه رها کنند.

روبین به تازگی در «تصور تو» (The Idea Of You) پرایم ویدیو در مقابل «آن هاتاوی» دیده شده و در «کودکان بزرگسال» (Adult Children) با «آیا کش» و در «آنورا» (Anora) که برنده «نخل طلا» در کن شد با «شان بیکر» همکاری کرده است. او سابقه بازی در مینی‌سریال «اربابان آسمان» (Masters of the Air) اپل تی‌وی+ را دارد.

چیمینو بیشتر با سریال «دوست‌دار تو، ویکتور» (Love, Victor) هولو شناخته می‌شود و اخریاً در سریال «هرگز نداشته‌ام» (Never Have I Ever) نتفلیکس دیده شده. یو برای «تبعیدیان» (Expats) پرایم ویدیو نامزد گاتهام شده و آزیون «نشستن در بارها با کیک» (Sitting In Bars With Cake) را در پرایم ویدیو دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید