news-background
news-background

مایلز تلر به بازسازی An Officer And A Gentleman پیوست

تلر نقشی را بازی می‌کند که «ریچارد گی‌یر» را به شهرت رساند.

«مایلز تلر» یک بار دیگر برای استودیوی پارامونت نقش یک نظامی را بازی می‌کند. تلر دو سال پس از «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) به بازسازی درام «افسر و نجیب‌زاده» (An Officer and a Gentleman) ملحق شده است. «ددلاین» گزارش داده است که «دینا فاکس» نویسنده آخرین پیش‌نویس این فیلمنامه است.

در نسخه اول فیلم که در سال ۱۹۸۲ اکران شد علاوه بر گی‌یر، «دبرا وینگر و «لوئی گاست جونیور» ظاهر شدند. داستان آن فیلم درباره یک نیروی نظامی تنها بود که همزمان با کنار آمدن با یک گروهبان سخت‌گیر در شهر عشق را جست‌وجو می‌کند. گاست برای بازی در این فیلم برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد. آن فیلم در گیشه پرفروش شد و هفت نامزدی و یک جایزه اسکار دیگر برای ترانه «ما ز بالاییم و بالا می‌رویم» (Up Where We Blong) دریافت کرد.

تلر با «ماوریک» که نامزد هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد فروش ۱.۴ میلیارد دلاری را در گیشه تجربه کرده است. او اخیراً فیلمبرداری «گلوگاه» (The Gorge) اپل با بازی «آنیا تیلور جوی» و کارگردانی «اسکات دریکسون» و «مایکل» (Michael) به کارگردانی «آنتونی فوکوا» را به پایان رسانده و به «ابدیت» (Eternity) با بازی «الیزابت اولسن» ملحق شده اس.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید