news-background
news-background

فیلم Deadpool and Wolverine با افتتاحیه داخلی ۲۴۰ میلیون دلاری در پی ثبت رکوردهای تاریخی

«ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) مارول و دیزنی بر اساس آخرین برآوردها به دنبال افتتاحیه داخلی بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری است. «ددلاین» گزارش داده است که این فیلم به کارگردانی «شان لوی» شش هفته آینده ۲۰۰ تا ۲۴۰ میلیون دلار در افتتاحیه بلیت‌فروشی خواهد کرد. سامانه «کوئوروم» حتی پیش‌بینی می‌کند که این برآورد محافظه‌کارانه است و می‌تواند از از ارقام بالاتر برود.

با این حال تا امروز هیچ فیلمی با رده سنی بزرگسال (R) افتتاحیه ۲۰۰ میلیون دلاری را ثبت نکرده و در آن صورت اتفاقی بی‌سابقه رقم می‌خورد. فیلم رکورددار فعلی «ددپول» (Deadpool) اول است که فوریه ۲۰۱۶ فروش ۱۳۲.۴ میلیون دلاری را ثبت کرد. بنابراین حتی در صورتی که «ددپول و ولورین» به فروش ۱۵۰ میلیون دلاری برسد این رکورد شکسته می‌شود و پرفروش‌ترین فیلم کارنامه «رایان رینولدز» و «هیو جکمن» در افتتاحیه لقب می‌گیرد. از سوی دیگر این دنباله پرفروش‌ترین فیلم تابستان امسال در هفته اول خواهد بود.

رایان رینولدز» در «ددپول و ولورین» نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» نقش «پیتر» و «اما کورین» در نقش «کاساندرا نووا» بازی می‌کنند. «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی بازمی‌گردند و به «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) در نقش «پارادوکس» می‌پیوندند. «لزلی آگمز» در نقش «بلایند ای‌آی»، «کاران سانی» در نقش «دوپیندر»، «بریانا هیدبراند» در نقش «نگاسونیک تینیج وارهد»، و «لوئیس تن» در نقش «شتراستار» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد.

«ددپول و ولورین» به نویسندگی رینولدز، «رت ریس»، «پل ورنیک»، «زب ولز» و «شان لوی» ۲۶ ژوئیه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید