news-background
news-background

تریلر فیلم انیمیشن Watchmen

برادران وارنر اولین تریلر فیلم انیمیشن بزرگسالانه «نگهبانان» (Watchmen) را پنجشنبه این هفته رونمایی کرد. این فیلم در قالب دو قسمت و با همکاری دی‌سی و پارامونت ساخته شده است.

این پروژه اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد اما از آن زمان تاکنون به ندرت جزئیاتی از پیشرفت آن منتشر می‌شد. تریلر فیلم در جشنواره فیلم انسی رونمایی شد و تأیید کرد که قسمت اول تابستان امسال و قسمت دوم در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود. «بلو-ری.کام» تاریخ انتشار ۱۳ اوت را برای قسمت اول درج کرده است.

«نگهبانان» از رمان مصور «آلن مور» و «دیو گیبنز» اقتباس شده و گروهی از ابرقهرمانان را دنبال می‌کند که به همراه جامعه آمریکا در ظاهر به زوال کشیده شده‌اند. در این فیلم شخصیت‌های رورشاخ، نایت اول، سیلک اسپکتر، دکتر منهتن و ازیماندیاس باید معمای قتل یکی از اعضای گروه را حل کنند اما حقیقت ممکن است شوم‌تر از تصورشان باشد.

انتظار می‌رود این فیلم به کتاب‌های مصور و طرح‌های گیبنز وفادار بماند اما این اولین اقتباس از این آثار نیست. «زک اسنایدر» در سال ۲۰۰۹ (Watchmen) فیلمی به همین نام ساخته و «دیمن لیندلاف» یک مینی‌سریال تحسین‌شده برای اچ‌بی‌او تولید کرده است.

قسمت اول «نگهبانان» تابستان امسال پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید