news-background
news-background

تریلر سریال تاریخی Those About To Die با بازی آنتونی هاپکینز

«رولاند امریک» یک سریال تاریخی برای پیکاک کارگردانی کرده است.

پیکاک اولین تریلر رسمی سریال تاریخی «آن‌هایی که در آستانه مرگند» (Those About To Die) با بازی «آنتونی هاپکینز» در نقش امپراتور روم را رونمایی کرد. این سریال که در ایتالیا و در ده قسمت تولید شده است.

این سریال به کارگردانی «رولاند امریش» بر اساس کتابی به همین نام نوشته «دنیل مانیکس» ساخته شده و داستانی در «دنیای فاسد، پیچیده و تماشایی ورزش‌های گلادیاتوری در روم باستان» روایت می‌کند. این سریال با شخصیت‌های متنوع لایه‌های متعدد جامعه روم را بررسی می‌کند، «جایی که ورزش، سیاست، و کسب‌وکار تصادم و تقاطع دارند.»

هاپکینز در نقش «امپراتور وسپاسیان» سرکرده خاندان فلاویان و مردی کارکشته در میدان‌های نبرد ظاهر شده که پس از ۱۰ سال جنگ خونین داخلی به تاج‌وتخت رسید. او در این سریال سالخورده است و اشرافیان تشنه رسیدن به قدرت در امپراتوری او را احاطه کرده‌اند.

«ایوان ریان» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، «سارا مارتینز»، «تام هیوز»، «جوجو ماکاری»، «مو هاشم»، «دیمیتری لیونیداس» دیگر بازیگران «آن‌هایی که در آستانه مرگند» خواهند بود. «رابرت رودات» نویسنده سریال و به همراه امریش، «جیانی نوناری»، «هارالد کلوزر»، «الیور بربن» و «جوناس باور» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

پیکاک «آن‌هایی که در آستانه مرگند» را ۱۸ ژوئیه پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید