news-background
news-background

رابرت پتینسون با همکاری کارگردان Smile فیلم Possession را بازسازی می‌کند

فیلم «تسخیر» بازسازی می‌شود.

«رابرت پتینسون» در مقام تهیه‌کننده فیلم هارر «تسخیر» (Possession) که در سال ۱۹۸۱ اکران شد را بازسازی می‌کند. «پارکر فین» که «لبخند» (Smile) را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی می‌کند و فیلمنامه را می‌نویسد.

داستان «تسخیر» در مورد مرد جاسوسی به نام مارک با بازی «سم نیل» و همسرش آنا با بازی «ایزابل آجانی» است که وقتی زن درخواست جدایی می‌کند، زندگی زناشویی‌شان شروع می‌کند به از هم پاشیدن. آنا رفتارهای عجیب و بی‌سابقه‌ای از خود نشان می‌دهد که از نیرویی شیطانی‌تر حکایت می‌کند. نسخه ترمیم‌شده «تسخیر» به عنوان تنها فیلم انگلیسی-زبان «آندژی ژاووافسکی» فیلمساز لهستانی دو سال پیش منتشر شد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که احتمال بازیگری پتینسون در این بازسازی وجود دارد. استودیوهای ای-۲۴، نتفلیکس، پارامونت، سونی و برادران وارنر برای خریداری این پروژه تمایل نشان داده‌اند و مذاکرات اولیه شروع شده است.

فین فیلم «لبخند ۲» (Smile 2) را در مرحله پس از تولید دارد در حالی که پتینسون در سال ۲۰۲۲ در «بتمن» (The Batman) دیده شده و ژانویه آینده «میکی ۱۷» (Mickey 17) ساخته «بونگ جون هو» را در سالن‌های سینما خواهد داشت. قسمت اول «لبخند» با بودجه ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد و بیش از ۲۱۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید