news-background
news-background

اکران فیلم The Room Next Door پدرو آلمودوار تا پایان سال ۲۰۲۴

فیلم «اتاق مجاور» آلمودوار را برادران وارنر در بریتانیا اکران می‌کند.

استودیوی برادران وارنر امتیاز پخش اولین فیلم بلند انگلیسی زبان «پدرو آلمودوار» در بریتانیا، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و آمریکای لاتین را خریداری کرد. «تیلدا سوئینتون»، «جولین مور» و «جان تورتورو» در این فیلم با عنوان «اتاق مجاور» (The Room Next Door) ظاهر شده‌اند. «ورایتی» گزارش داده است که این فیلم تا پایان سال ۲۰۲۴ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

داستان فیلم درباره یک مادر و دختر است که به واسطه یک سوءتفاهم بزرگ از یکدیگر جدا شده‌اند. اینگرید با بازی مور که دوست مارتا با بازی سویینتون است در دل این کشمکش قرار دارد. مارتا یک گزارشگر جنگ است و اینگرید یک رمان‌نویس. این فیلم از بی‌رحمی‌های جنگ می‌گوید و رویکرد منحصر به فرد دو نویسنده برای شرح واقعیت را برجسته می‌کند در حالی که مضامین مرگ، دوستی، لذت جنسی و مبارزه علیه وحشت را می‌کاود.

آلمودوار پیش‌تر گفته بود: «این فیلم درباره ظلم بی‌حدو‌حصر جنگ حرف می‌زند، دو روش متفاوت این دو نویسنده در رویکرد و نوشتن درباره واقعیت، و از طرف دیگر درباره مرگ است، و اینکه چگونه رابطه دوستانه و لذت جنسی می‌تواند بهترین هم‌پیمان برای کنار آمدن با وحشت باشد.»

این فیلم در مادرین و نیویورک فیلمبرداری شده است. «الساندرو نیوولا»، «خوان دیه‌گو بوتو»، «رائول آروالو»، «ملینا متیوز» و «ویکتوریا لوئنگو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. در «سینماکان» امسال تأیید شد که «آنیا تیلور-جوی» دیگر بازیگر این فیلم است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید