news-background
news-background

تاد هینز و کیت وینسلت سریال Trust را برای HBO می‌سازند

«تاد هینز» و «کیت وینسلت» در مینی‌سریال «اعتماد» (Trust) اچ‌بی‌او دوباره همکاری می‌کنند. هینز نویسنده و کارگردان سریال و وینسلت بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی آن خواهد بود. «جان ریموند» دیگر نویسنده سریال است.

داستان سریال در دهه ۱۹۲۰ قرار داده شده و از زوایای دید مختلف روایت می‌شود. این سریال نشان می‌دهد که چگونه یک سرمایه‌دار وال استریت ثروت هنگفتی به دست می‌آورد اما همسرش را از دست می‌دهد. چند دهه بعد، او تلاش می‌کند روایت وقایع زندگی‌اش را تغییر دهد اما نویسنده بیوگرافی او اسرارش را کشف می‌کند.

این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته «هرنان دیاز» ساخته شده که سال گذشته برنده جایزه پولیتزر شد. دیاز و وینسلت به همراه هینز و ریموند تهیه‌کننده اجرایی سریال خواهند بود.

هینز بیشتر با فیلم «کارول» (Carol) شناخته می‌شود و اخیراً «مه دسامبر» (May December) را نوشته و کارگردانی کرده. هینز و ریموند پیش‌تر در مینی‌سریال «میلدرد پیرس» (Mildred Pierce) که در سال ۲۰۱۱ پخش شد با یکدیگر همکاری کرده بودند.

وینسلت پس از «رژیم» (The Regime) و «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) برای سومین بار تهیه‌کننده اجرایی یکی از سریال‌های اچ‌بی‌او می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید