news-background
news-background

پیش‌بینی فروش ۱۳۵ میلیون دلاری برای فیلم Inside Out 2 در هفته اول

پس از عملکرد فراتر از انتظار «پسران بد ۴» (Bad Boys: Ride or Die) سونی، سینماهای آمریکا و جهان آماده استقبال از یک فیلم پرفروش دیگر می‌شود. «ددلاین» گزارش داده است که فیلم «وارونه ۲» (Inside Out 2) پیکسار و دیزنی در هفته اول اکران در بازارهای داخلی به دنبال فروش ۸۵ میلیون دلاری است و افتتاحیه جهانی ۱۳۵ میلیون دلاری را ثبت خواهد کرد.

«تلماسه ۲» (Dune: Part Two) برادران وارنر و لجندری در حال حاضر با ۸۲.۵ میلیون دلار رکورددار پرفروش‌ترین افتتاحیه سال در آمریکا است و به همراه «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) با ۱۹۴ میلیون دلار رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه جهانی سال ۲۰۲۴ را رقم زده است.

«وارونه ۲» می‌تواند پرفروش‌ترین افتتاحیه یک فیلم انیمیشن دیزنی در دوران پسا-پاندمی را رقم بزند. این رکورد در حال حاضر به نام «لایت‌یر» (Lightyear) با ۵۰ میلیون دلار ثبت شده است. دیزنی فیلم‌هایش را نسبت به دیگر استودیوهای هالیوود طولانی‌تر اکران می‌کند و پس از ۸۰ تا ۹۰ روز در دسترس مشترکین دیزنی+ قرار می‌دهد.

این فیلم به کارگردانی‌ «کسلی مان» در ۴۳۰۰ سالن سینما در ایالات متحده و کانادا اکران خواهد شد. قسمت اول «وارونه» در سال ۲۰۱۵ فروش به افتتاحیه ۹۰.۴ میلیون دلاری و فروش جهانی ۸۵۸.۸ میلیون دلاری رسید. داستان فیلم درباره عواطف و احساسات تجسم یافته یک دختر است. در قسمت دو شخصیت‌های جدیدی چون «حسادت» با صداپیشگی «آیو ادبیری» بازیگر سریال «خرس» (The Bear) معرفی می‌شوند. امتیاز «وارونه ۲» در «راتن تومیتوز» تا این لحظه منتشر نشده اما قسمت اول نمره A «سینمااسکور» و امتیاز ۸۹ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

اکران وارونه ۲ در آلمان و کره از چهارشنبه و در مکزیک و استرالیا از پنجشنبه شروع خواهد شد. بریتانیا از جمعه پذیرای این دنباله است در حالی که نمایش «وارونه ۲» در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، برزیل و چین به هفته آینده موکول شده است. پرفروش‌ترین بازارهای خارجی قسمت اول بریتانیا، کره، ژاپن، آلمان و مکزیک بودند.

انتظار می‌رود فیلم «پسران بد ۴» با بازی «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» در دومین هفته اکران ۵۵ تا ۶۰ درصد کاهش داشته باشد و به ۲۲ تا ۲۵ میلیون دلار برسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید