news-background
news-background

ویل اسمیت بینندگان فیلم Bad Boys: Ride Or Die را در یکی از سینماهای لس‌آنجلس غافلگیر کرد

«ویل اسمیت» بینندگان فیلم «پسران بد: بران یا بمیر» (Bad Boys: Ride Or Die) را در یکی از سینماهای سینه‌مارک لس‌آنجلس غافلگیر کرد. تازه‌ترین دنباله «پسران بد» فراتر از انتظار ظاهر شده و ۱۰۴ میلیون دلار در هفته اول فروخته است.

یکی از کاربران تیک‌تاک ویدیویی از حضور بازیگر برنده اسکار «شاه ریچارد» (King Richard) در این سینما به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «غافلگیری. وقتی از سالن نمایش «پسران بد» خارج می‌شوی و ویل اسمیت را می‌بینی که پس از تماشای فیلم به همراه تو در کنارت راه می‌رود! فقط در سینه‌مارک!»

اسمیت در واکنش به هواداران هیجان‌زده می‌گوید: «خوشحالم که لذت بردید. فیلم خوبی بود.» هواداران اسمیت را احاطه می‌کنند در حالی که بازیگر مشتاقانه شروع می‌کند به در آغوش گرفتن برخی از آن‌ها و گرفتن عکس‌های سلفی. او در کلیپ دیگری می‌گوید: «تمام مدت آنجا بودم!»

اسمیت ویدیوی دیگری در صفحات خودش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که او را در انتهای سالن با یک ماسک بر چهره نشان می‌دهد. او می‌نویسد: «دیشب دزدکی وارد سینمای بالدوین هیلز شدم. دیدنی بود! حالا کجا بروم؟»

فروش داخلی «پسران بد ۴» در بازارهای داخلی به ۵۶ میلیون دلار رسیده و آن را به پرفروش‌ترین فیلم با رده سنی بزرگسال از زمان اکران «اوپنهایمر» (Oppenheimer) تبدیل کرده است. اسمیت که بار دیگر مقابل «مارتین لارنس» ظاهر می‌شود پس از «پسران بد ۴» حالا در چهار دهه مختلف به صدر جدول فروش در آمریکا رسیده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید