news-background
news-background

حامیان حقوق حیوانات تصویری از Wallace and Gromit را روی پرتره شاه چارلز درج کردند

یک گروه حامیان حیوانات تصویری از شخصیت والاس از استاپ-موشن «والاس و گرومیت» (Wallace and Gromit) را روی پرتره جدیدی از «شاه چارلز» انگلستان درج کردند. این اقدام آن‌ها اعتراضی نمادین به بدرفتاری با حیوانات در مزارعی است که از سازمان خیریه «جامعه سلطنتی جلوگیری از بدرفتاری با حیوانات» (RSPCA) مجوز دارند.

دو عضو گروه «خیزش حیوانات» (Animal Rising) سه‌شنبه این هفته به نمایشگاه «فیلیپ مولد» در لندن وارد شدند و آنچه یک «نوآرایی کمدی» توصیف می‌کردند را به پرتره شاه چسباندند. در ویدیویی که از این لحظه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دیده می‌شود که اعضای گروه چهره شاه را با تصویری از سر والاس جایگزین می‌کنند در حالی که یکی از دو مرد برچسب دیگری کنار سر او الصاق می‌کند: «پنیر نداریم، گرومیت. بدرفتاری در مزارع سازمان خیریه را ببین!»

در طول آخر هفته گذشته، این گروه نتیجه تحقیقاتش از ۴۵ مزرعه با مجوز سازمان را منتشر کرد و گزارش داد که در تمامی آن‌ها با حیوانات بدرفتاری صورت می‌گیرد. «دنیل جونیپر» یکی از دو فردی که برچسب‌ها را روی پرتره نصب کردند می‌گوید: «با توجه به اینکه شاه چارلز یکی از هواداران «والاس و گرومیت» است، روش بهتری برای جلب توجه به صحنه‌های وحشتناک مزارعه دارای مجوز از سازمان پیدا نکردیم. هرچند امیدواریم که این اقدام از نظر اعلیحضرت مضحک باشد، اما از او درخواست می‌کنیم جداً در این خصوص تجدید نظر کند که آیا مایل است به آزاری که در مزارع به حیوانات وارد می‌شود مرتبط باشد یا نه.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید