news-background
news-background

اولین تصاویر پشت صحنه از پل مسکال در Gladiator 2

صحنه‌های بیشتری برای «گلادیاتور ۲» در حال فیلمبرداری است.

با شروع مجدد فیلمبرداری «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) به کارگردانی «ریدلی اسکات» اولین تصاویر پشت صحنه از «پل مسکال» در نقش «لوسیوس» را «دیلی میل» رونمایی کرد.

«جوزف کویین» در نقش «امپراتور کاراکالا»، «بری کیوگان»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشینگتن» و «کانی نلسون» دیگر بازیگران این دنباله خواهند بود. بازیگر سریال «آدم‌های عادی» (Normal People) و فیلم «افترسان» (Aftersun) جانشین «راسل کرو» در نقش «ماکسیموس» نخواهد شد و نقش «لوسیوس» فرزند پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن» در قسمت اول فیلم را بازی می‌کند. لوسیوس خواهرزاده «کومودوس» با بازی «واکین فینیکس» رهبر امپراطوری روم بود که توسط «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در قسمت اول به قتل رسید.

مسکال ایرلندی و ۲۸ ساله در این تصاویر باروحیه به نظر می‌رود و سیگاری به لب دارد. در برخی از تصاویر او ظاهر خون‌آلودی دارد و در بعضی دیگر به همراه چند بازیگر دیگر درون یک ارابه حبس شده است. در مرحله اول فیلمبرداری این پروژه در مراکش تصویری از ظاهر مسکال یا دیگر بازیگران درز نکرده بود. صحنه‌های جدید فیلم در ایست اسکس انگلستان در حال فیلمبرداری است.

«دیوید اسکارپا» نویسنده فیلمنامه «گلادیاتور ۲» خواهد بود. اسکات در این دنباله با «جان متیسون» فیلمبردار، «آرتور مکس» طراح صحنه و «جانتی ییتیس» طراح لباس قسمت اول همکاری می‌کند.

تولید این دنباله اواسط ژوئیه سال گذشته و با اعتصاب بازیگران هالیوود متوقف شده بود و بنا بر گزارش «ورایتی» هر هفته ۶۰۰ هزار دلار زیان مالی به استودیوهای یونیورسال و پارامونت تحمیل می‌کرد. در گزارش‌های دیگری اعلام شد که بودجه این پروژه با این وقفه‌ها تا ۳۱۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

قسمت اول «گلادیاتور» با بودجه ۱۰۳ میلیون دلاری ساخته شد و پس از فروش ۴۶۵ میلیون دلاری برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد. «راسل کرو» که نقش «ماکسیموس» را در قسمت اول بازی کرد و برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد برای این دنباله بازنخواهد گشت.

انتظار می‌رود «گلادیاتور ۲» اواخر سال ۲۰۲۴ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید