news-background
news-background

اولین تصاویر از فصل دوم سریال‌های Silo و Severance و دیگر عناوین اپل در سال ۲۰۲۴

تیزر فصل دوم سریال‌های «سیلو» (Silo) و «جداسازی» (Severance) در «کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل» (WWDC) رونمایی شد. در این تیزر علاوه بر فصل دوم این دو سریال پربیننده، تصاویری از فصل جدید سریال‌های «روان‌درمانی» (Shrinking)، «پاچینکو» (Pachinko) و «اسب‌های تنبل» (Slow Horses) اپل تی‌وی+ گنجانده شده است.

فیلمبرداری فصل دوم «جداسازی» سال گذشته با اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوود متوقف شد و در ماه فوریه ادامه پیدا کرد. «مارک اسکوت» با بازی «آدام اسکات» در «جداسازی» مدیر گروهی در کمپانی «صنایع لومن» است که کارمندانش خاطرات شخصی و حرفه‌ای‌شان را با عمل جراحی جداسازی کرده‌اند. مارک که خود را در مرکز یک معمای در حال افشا می‌بیند، چاره‌ای جز مواجه شدن با حقایق کار و خودش ندارد.

«گوئندولین کریستی» (Game of Thrones)، «عالیا شوکت» (Arrested Development)، و «باب بالابان» (The French Dispatch) در فصل دوم این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. «مریت ویور»، «رابی بنسون»، «استفانو کارانانته»، «جان نوبل»، و «اولفر داری اولافسن» دیگر بازیگران جدید این فصل خواهند بود. «آدام اسکات»، «جان تورتورو»، «کریستفر واکن»، «پاتریشا آرکت»، «ترامل تیلمن» و «زک چری» بازیگران فصل اول «جداسازی» نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند.

«سیلو» با بازی «ربکا فرگوسن» داستانی در مورد ده هزار انسان باقی مانده روی زمین را روایت می‌کند که برای بقا در دنیایی مرگبار سیلوهایی عظیم در زیر زمین احداث کرده‌اند اما هیچ‌کس نمی‌داند که چرا و چه زمانی این سیلوها ساخته شده‌اند.

«با من تا ماه پرواز کن» (Fly Me to the Moon) با بازی «اسکارلت جوهانسن»، «چنینگ تیتوم» و «وودی هارلسون»، سریال «بانوی درون دریاچه» (Lady In The Lake) با بازی «ناتالی پورتمن»، «مفسدان» (The Instigators) «داگ لایمن» با بازی «مت دیمون» و «کیسی افلک»، سریال «میمون بد» (Bad Monkey) با بازی «وینس وان»، «گرگ‌ها» (Wolfs) «برد پیت» و «جرج کلونی» دیگر عناوین اپل در ماه‌های آینده خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید