news-background
news-background

اولین تصویر از دنیل کریگ در Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery با شروع فیلمبرداری

فیلمبرداری «چاقوکشی ۳» شروع شد.

نتفلیکس با انتشار اولین تصویر از «دنیل کریگ» در «چاقوکشی ۳» (Wake Up Dead Man: A Knives Out) شروع فیلمبرداری را تأیید کرد. کریگ در این تصویر سیاه و سفید موی بلندتری نسبت به دو قسمت قبلی دارد.

«میلا کونیس»، «جاش برولین»، «جاش اوکانر»، «کیلی اسپینی»، «گلن کلوس»، «اندرو اسکات»، «جرمی رنر»، «کری واشینگتن»، «دریل مک‌کورمک» و «توماس هیدن چرچ» دیگر بازیگران این دنباله به نویسندگی و کارگردانی «رایان جانسون» خواهند بود.

از داستان «بیدار شو مرد مرده» جزئیاتی فاش نشده اما قسمت دوم (A Knives Out Mystery) در سال ۲۰۲۲ پخش شد و «بنوا بلانک» را در تلاش برای حل یک معمای قتل دیگر در یونان دنبال کرد. تیزری که از لوگوی فیلم رونمایی می‌کرد وعده داد که «بنوا بلانک» در قسمت سوم «خطرناک‌ترین» پرونده‌اش را حل خواهد کرد.

جانسون در جشنواره تورنتو تأیید کرده بود که شخصیت «بنوا بلانک» همجنسگرا است: «برای من و دنیل منطقی آمد [که همجنسگرا باشد.] نمی‌خواهیم این موضوع را مایه شرمسازی یا جذاب نشان دهیم. فقط می‌خواستیم حقیقتی در مورد شخصیت باشد.» او اضافه می‌کند: «چالش دیگر این فیلم‌ها این است که باید با روایتی به آن‌ها نزدیک شد که نه شبیه به یک پازل بلکه یک ماجراجویی باشد. یک ماجراجویی پرفراز و نشیب، نه پازل کلمات متقاطع. هدف ما این است که به مخاطب خوش بگذرد، و آن را همراه کنیم، و به شکلی که فراتر از «یافتن قاتل» باشد آن‌ها را راضی کنیم. اگر موفق شویم و لذت‌های معمای قتل و مسائل سنتی را به شکل لایه‌هایی دیگر که برای من بسیار دوست‌داشتنی است اضافه کنیم، آن‌گاه به فرمولی سری دست پیدا می‌کنیم که ویژه چنین فیلم‌هایی است.»

جانسون که برای تولید دو دنباله با نتفلیکس قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امضاء کرده، پیش‌تر در مصاحبه با «آپراکس» گفته بود فقط در صورتی که «مرده» باشد حاضر است پیش‌درآمد «چاقوکشی» با تمرکز بر شخصیت «بنوا بلانک» جوان را بسازد:‌ «در نهایت این داستان معمایی است. مسئله معما است.»

«چاقوکشی ۳» در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد اما نتفلیکس اعلام نکرده است که آیا این فیلم را مانند قسمت دوم به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران می‌کند یا نه.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید