news-background
news-background

یوان میچل بازیگر House Of The Dragon می‌گوید سریال Game of Thrones را ندیده است

میچل نقش «ایموند تارگرین» را در «خاندان اژدها» بازی می‌کند.

«یوان میچل» بازیگر بریتانیایی نقش «ایموند تارگرین» در سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) در آستانه پخش فصل دوم فاش کرده است که «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را ندیده است. او در مصاحبه با «کامیک‌بوک» توضیح می‌دهد که چرا چنین تصمیمی گرفته است.

میچل می‌گوید: ««بازی تاج‌وتخت» اصلی را ندیده‌ام. باید اعتراف کنم. این سریال را ندیده‌ام و نمی‌خواستم پیش از بازی در این نقش این کار را بکنم.» او ادامه می‌دهد: «نمی‌خواستم به هیچ شکل و فرمی روی تصمیمات من تأثیر بگذارد، می‌دانید، چه خودآگاهانه چه ناخودآگاهانه. می‌خواستم اثری تازه ارائه دهم. ایموند شخصیتی منحصر به فرد است.»

فصل دوم «خاندان اژدها» یک هفته آینده پخش خواهد شد اما «جرج آر.آر. مارتین» پیش‌تر گفته بود که مذاکره برای تولید فصل سوم و چهارم به همراه «رایان کاندال» و دیگر نویسندگان شروع شده است: «بحث‌هایی پرنشاط و لذت‌بخش بودند، و کارهای خوبی را به انجام رساندیم.»

پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) به ۱۷۴ سال پیش از ظهور «ند استارک»، «دنریس تارگرین» و «تیریون لنیستر» بازمی‌گردد و بر اساس رمان «آتش و خون» (Fire and Blood) «جرج آر.آر. مارتین» ساخته شده. «آلیسنت های‌تاور» با بازی «الیویا کوک»، «شاهدخت رینایرا تارگرین» با بازی «اما دارسی»، و «شاهزاده دیمن تارگرین» با بازی «مت اسمیت» برای فصل دوم بازمی‌گردند. «استیو توسان» در نقش «کورلیس ولاریون»، «فابین فرانکل» در نقش «سر کریستن کول»، «تام گلین کارنی» در نقش «ایگان تارگرین» و «یوان میچل» در نقش «ایموند تارگرین» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

فصل دوم «خاندان اژدها» ۱۶ ژوئن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید