news-background
news-background

دیک ون دایک در ۹۸ سالگی به پیرترین برنده امی دی‌تایم تاریخ تبدیل شد: «باورم نمی‌شود!»

«دیک ون دایک» برای بازی در سریال سوپ اپرای «روزهای زندگی ما» (Days of Our Lives) جمعه شب برنده امی برنامه‌های روزانه شد و با دریافت این جایزه پیرترین برنده امی دی‌تایم تاریخ لقب گرفت.

او پس از دریافت جایزه گفت:‌ «پیرترین نامزد تاریخ هستم - باورم نمی‌شود. اگر می‌دانستم که عمری چنین طولانی خواهم داشت، بیشتر از خودم مراقبت می‌کردم.»

ون دایک با سریال «نمایش دیک ون دایک» (The Dick Van Dyke Show) شناخته می‌شود و سال گذشته در چهار اپیزود از «روزهای زندگی ما» ظاهر شد. او که به همراه همسرش روی صحنه رفته بود و ادامه داد:‌ «باورم نمی‌شود. احساس می‌کنم جاسوسی از برنامه‌های شبانه هستم. این بانو را این بالا آوردم چون او، عیال و عشق زندگی من است، اما به این دلیل دیگر که او در سریال حضور داشته - نقش مأمور پلیسی را بازی کرده که من را بازداشت می‌کند.»

ون دایک از آکادمی تلویزیون سپاسگزاری می‌کند و می‌گوید: «شما یک خانواده واقعی هستید و با من خیلی خوب رفتار کردید. خیلی متشکرم! این پایان خوش ۸۰ سال حضور در این کسب‌وکار است.»

بازیگر «مری پاپینز» (Mary Poppins) پس از دریافت جوایز تونی، گرمی و امی، برای رسیدن به مقام ایگات (EGOT) یک جایزه اسکار نیاز دارد، یا شاید نداشته باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید