news-background
news-background

شرط ایان مک‌کلن برای تکرار نقش گندالف در فیلم The Hunt for Gollum

مک‌کلن می‌گوید به یک شرط حاضر است نقش «گندالف» را در «شکار گالوم» تکرار کند.

«ایان مک‌کلن» در مصاحبه با «تایمز» شرطی برای تکرار نقش گندالف در فیلم «شکار گالوم» (The Hunt for Gollum) تعیین کرده است. استودیوی برادران وارنر به تازگی تولید این فیلم به تهیه‌کنندگی «پیتر جکسون» و کارگردانی «اندی سرکیس» را تأیید کرده است.

مک‌کلن در فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) و «هابیت» (The Hobbit) جکسون این نقش را بازی کرده و می‌گوید اگرچه در «سرزمین تولکین تحرکاتی» به وجود آمده و شنیده است که گندالف در «شکار گالوم» وجود دارد اما: «فیلمنامه‌ای وجود ندارد، پیشنهادی وجود ندارد، برنامه‌ای وجود ندارد.»

این بازیگر ۸۵ ساله که قرار است در تئاتر «شاهان بازیگر» (Player Kings) نقش «سر جان فاستف» از نمایشنامه «هنری چهارم» اثر «ویلیام شکسپیر» را بازی کند، می‌گوید «اگر زنده باشم» حاضر است به «شکار گالوم» ملحق شود.

او می‌گوید: «اگر می‌خواهید ببینید که فانی هستید یا نه، باید نگاهی به تقویم خود بیندازید. بنابراین وقتی فیلمنامه‌ای می‌آید، یا نشانه‌ای از یک پیشنهاد، فکر می‌کنید: «شاید نقش آخر من باشد. نه. این را بازی نمی‌کنم.»»

سه‌گانه اول «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی جکسون نزدیک به ۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. آن فیلم‌ها با بازی «الایجا وود»، «ایان مک‌کلن»، «لیو تایلر»، «ویگو مورتنسن»، «شان آستین»، و «کیت بلانشت» برنده ۱۷ اسکار شدند. جکسون به همراه «فرن والش» و «فیلیپا بونز» نویسنده فیلمنامه «شکار گالوم» خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید