news-background
news-background

کریستن استوارت در مینی‌سریال The Challenger نقش سالی راید فضانورد آمریکایی را بازی می‌کند

استوارت نقش «سالی راید» را در اولین سریال تلویزیونی خود بازی می‌کند.

«کریستن استوارت» با مینی‌سریال «چلنجر» (The Challenger) آمازون و ام‌جی‌ام برای اولین بار در یک نقش تلویزیونی دیده خواهد شد. او در این سریال نقش «سالی راید» فضانورد و فیزیکدان را بازی خواهد کرد که در سال ۱۹۸۳ به اولین زن آمریکایی مسافر فضا تبدیل شد.

«استیون اسپیلبرگ» با کمپانی امبلین یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است. «مگی کوهن» که «داستان جنایی آمریکایی» (American Crime Story) و «نارکوس: مکزیک» (Narcos: Mexico) را در کارنامه دارد نویسنده و شورانر «چلنجر» خواهد بود.

این سریال بر اساس کتاب «بچه‌های جدید» (The New Guys) نوشته «مردیث. ای. بگبی» ساخته می‌شود که روایت می‌کند چگونه تنوع جنسیتی و نژادی در میان فضانوردان به وجود آمد. راید پس از سفر به فضا در سال ۱۹۸۳ به سرعت به یک سلبریتی تبدیل شد اما سه سال بعد شاتل فضایی «چلنجر» ۷۳ ثانیه پس از جدا شدن از زمین منفجر شد و همه هفت سرنشین آن کشته شدند. راید سپس تنها عضو فضانورد «کمیسیون راجرز» بود که پیرامون این فاجعه تحقیق می‌کرد. او در سال ۲۰۱۲ و در ۶۱ سالگی درگذشت.

بازیگر ۳۴ ساله «گرگ‌ومیش» (Twilight) امسال دو فیلم «عاشقم باش» (Love Me) و «عشق دروغ خون‌ریزی» (Love Lies Bleeding) را در جشنواره ساندنس داشته و «ساکرامنتو» (Sacramento) را در مرحله پس از تولید دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید