news-background
news-background

تام بلایث در فیلم Watch Dogs به سوفی وایلد ملحق شد

اقتباس سینمایی از «سگ‌های نگهبان» را نیوریجنسی می‌سازد.

«تام بلایث» بازیگر انگلیسی «هانگر گیمز: تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (Hunger Games: The Ballad of Songbirds And Snakes) در اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «سگ‌های نگهبان» (Watch Dogs) به «سوفی وایلد» ملحق شد. «متیو توری» فرانسوی کارگردان فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «کریستی له‌بلانک» است که بیشتر با تریلر علمی-تخیلی «اکسیژن» (Oxygen) نتفلیکس شناخته می‌شود.

از داستان اقتباس سینمایی جزئیاتی فاش نشده اما بازی ویدیویی در نسخه‌های خیالی شهرهای واقعی و در مقاطع مختلف زمانی قرار داده شده بود و دو هکر را دنبال می‌کرد که اگرچه اهداف متفاوتی داشتند اما در شهرهای خود وارد دنیای جنایات زیرزمینی می‌شدند. آنتاگونیست‌های داستان معمولاً کمپانی‌های فاسد یا سردسته‌های جنایتکار و هکرهایی بودند که از سیستم عامل موسوم به سی‌تی‌اواس که همه دستگاه‌های الکترونیکی را به یکدیگر متصل می‌کرد و دربرگیرنده اطلاعات شخصی افراد بود سوء استفاده می‌کردند.

بلایث در «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» که ۳۳۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت نقش «کوریولانوس اسنو» را بازی کرده است. پروژه بعدی او اقتباس از «وداع با اسلحه» (A Farewell to Arms) «ارنست همینگوی» خواهد بود. بلایث سابقه بازیگری در سریال تحسین‌شده «عصر طلایی» (The Gilded Age) اچ‌بی‌او را دارد.

نیوریجنسی به زودی «موتورسواران» (The Bikeriders) با بازی «جودی کومر»، «آستین باتلر» و «تام هاردی» و «رعدآسا» (Blitz) «استیو مک‌کوئین» با بازی «سرشا رونان» را اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید