news-background
news-background

بازیگری اما استون در فیلم Checkmate نیتان فیلدر تأیید شد

«اما استون» در فیلم «مات» (Checkmate) علاوه بر تهیه‌کنندگی مقابل دوربین خواهد رفت. پیش‌تر گزارش شده بود که استون و همبازی‌اش «نیتان فیلدر» در سریال «طلسم» (The Curse) تهیه‌کنندگان این فیلم برای استودیوی ای-۲۴ خواهند بود اما «ایندی‌وایر» به تازگی تأیید کرده است که استون در این فیلم بازیگری خواهد کرد.

این فیلم از کتابی نوشته «بن مزریک» اقتباس شده، نویسنده‌ای که «شبکه اجتماعی» (The Social Network) و «پول نادانی» (Dumb Money) بر اساس آثار او ساخته شده است. داستان «مات» درباره «بزرگترین رسوایی تاریخ شطرنج» است و رقابت میان استادبزرگان «مگنس کارلسون» و «هانس نیمان» را روایت می‌کند. نیمان در سال ۲۰۲۲ به به تقلب متهم شد.

استودیوی ای-۲۴ امتیاز پخش این فیلم را با قراردادی هفت رقمی خریداری کرده است. فیلدر کارگردان فیلم و استون به همراه همسرش «دیو مک‌کری» و به واسطه کمپانی فروت تری تهیه‌کننده پروژه خواهد بود. فروت تری پروژه بدون عنوان دیگری با بازی استون و کارگردانی مک‌کری در دست ساخت دارد.

استون برای فیلم «مخلوقات بیچاره» (Poor Things) برنده دومین اسکار خود شد و قرار است در بازسازی یک فیلم کره‌ای بار دیگر با عنوان «باگونیا» (Bugonia) با «یورگوس لانتیموس» همکاری کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید