news-background
news-background

فصل دوم The Last Of Us کوتاه‌تر از فصل اول خواهد بود

دومین فصل «آخرین بازماندگان ما» در قالب هفت اپیزود ساخته می‌شود.

فصل دوم سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) اچ‌بی‌او که در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد، در قالب ۷ اپیزود ساخته می‌شود. «ددلاین» گزارش داده است که فصل دوم این اقتباس تلویزیونی از بازی محبوب پلی‌استیشن کوتاه‌تر از فصل اول خواهد بود اما از سوی دیگر فصل سوم در صورتی که چراغ سبز دریافت کند طولانی‌تر است. علاوه بر این «کریگ میزین» و «نیل دراکمن» نویسندگان سریال برای فصل چهارم برنامه‌ریزی می‌کنند.

فصل اول سریال از ۹ اپیزود تشکیل شده بود و هفت کارگردان از جمله «علی عباسی» در تولید آن‌ها مشارکت کردند. «مارک مایلود» که به تازگی با «وراثت» (Succession) برنده امی بهترین کارگردانی سریال‌های درام شده، «نینا لوپز کورادو» (Perry Mason)، «استیون ویلیامز» (Watchmen) و «کیت هرون» (Loki) کارگردانان این فصل در کنار «پیتر هور» کارگردان قسمت سوم از فصل اول خواهند بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که «ایزابلا مرسد» در نقش «دینا»، «یانگ مازینو» در نقش «جسی»، «کیتلین دیور» در نقش «ابی» و «کاترین اوهارا» در این فصل ظاهر خواهند شد و به «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» می‌پیوندند. «دنی رامیرز» بازیگر فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) در نقش منی، «آریلا بارر» بازیگر «چگونه یک خط لوله را منفجر کنیم» (How to Blow Up a Pipeline) در نقش مل، «تاتی گابریل» بازیگر «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina) در نقش نورا و «اسپنسر لرد» بازیگر «ریوردیل» (Riverdale) در نقش اوون در فصل دوم ظاهر خواهند شد. «کاترین اوهارا» بازیگر فیلم‌های «تنها در خانه» (Home Alone) بازیگر دیگر فصل دوم است در حالی که «گابریل لونا» برای بازی در نقش برادر جوئل بازخواهد گشت.

میزین می‌گوید: «گستردگی داستان بخش دوم بازی ویدیویی بسیار بیشتر از داستان قسمت اول بازی است، بنابراین از ابتدا باید می‌دانستیم که چگونه این داستان را در قالب چند فصل روایت کنیم.» او اضافه می‌کند که برای روایت این داستان‌ها به یک فصل سوم بزرگ‌تر و احتمالاً فصل چهارم نیاز دارند:‌ «فکر نمی‌کنیم که بتوانیم داستان را حتی در قالب دو فصل [دوم و سوم] روایت کنیم چون عجله نمی‌کنیم و مانند فصل اول راه‌های جالبی را را در پیش گرفته‌ایم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید