news-background
news-background

دنی ویلنوو فیلم علمی-تخیلی I'm Waiting For You را در دست ساخت دارد

«دنی ویلنوو» یک فیلم علمی-تخیلی به نام «منتظرت هستم» (I'm Waiting For You) را در دست ساخت دارد. او پیش‌تر گفته بود که پس از کارگردانی دو فیلم «تلماسه» (Dune) به چند هفته استراحت نیاز دارد و «هر فیلمنامه‌ای که زودتر به پایان برسد» پروژه بعدی‌اش را تعیین می‌کند. «اریک راث» نویسنده «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) از سوی دیگر گفته بود که یک فیلمنامه محرمانه درباره «زمان و مکان» برای ویلنوو خواهد نوشت.

راث گفته بود: «در حال نوشتن فیلمی برای دنی ویلنوو هستم... باید ببینیم به کجا می‌رسد، اما درباره زمان و مکان است، و بسیار غریبانه است. بدون تردید درباره ابدیت است.» در آن زمان بسیاری گمانه‌زنی کردند که ویلنوو فیلمی بر اساس «میعاد با راما» (Rendezvous With Rama) «آرتور سی. کلارک» می‌سازد. ویلنوو مدت‌ها پیش از پروژه‌ «کلئوپاترا» (Cleopatra) به «میعاد با راما» ملحق شده بود.

«ورلد آو ریل» گزارش داده است که آن فیلم محرمانه نه «میعاد با راما» بلکه اقتباسی از داستان کوتاه «منتظرت هستم» نوشته «بو-یونگ کیم» است. با این حال احتمال ساخته شدن اقتباس سینمایی از «میعاد با راما» همچنان وجود دارد.

«منتظرت هستم» یک داستان عاشقانه در دهه ۲۰۸۰ روایت می‌کند درباره مردی که با سفر در زمان و مکان مأیوسانه در پی دیدار دوباره با نامزدش است. اما یک حادثه کوچک در مکان و زمان ویرانی به بار می‌آورد و تاریخ ازدواج آنان را به تأخیر می‌اندازد.

ویلنوو پیش‌تر گفته بود که «چهار پروژه روی میز» دارد که یکی از آن‌ها «تلماسه: مسیحا» (Dune: Messiah) است که از سوی برادران وارنر چراغ سبز دریافت کرد. «میعاد با راما»، «کلئوپاترا» و حالا «منتظرت هستم» دیگر پروژه‌های ویلنوو خواهند بود که زمان ساخته شدن آن‌ها معلوم نیست. پروژه دیگر این فیلمساز که به تازگی اعلام شده و در مراحل ابتدایی پیشرفت قرار دارد «جنگ هسته‌ای» (Nuclear War) بر اساس کتاب داستانی «انی جیکوبسن» است. انتظار می‌رود ویلنوو «تلماسه: مسیحا» را در سال ۲۰۲۶ فیلمبرداری کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید