news-background
news-background

واکنش متیو وان به نقدهای منفی Argylle: فیلم بی‌نقصی نبود اما Citizen Kane نساختیم

وان می‌گوید «آرگایل» اکران‌های آزمایشی موفقیت‌آمیزی داشته است.

«متیو وان» در مصاحبه با «امپایر» به نقدهای منفی پرشمار فیلم «آرگایل» (Argylle) واکنش نشان داده است. این فیلم با بازی «هنری کویل»، «برایس دالاس هاوارد»، «سم واک‌ول»، «برایان کرانستون»، «ساموئل ال. جکسون»، «دوا لیپا» و «جان سینا» با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد اما در سراسر دنیا ۹۶ میلیون دلار فروخت.

وان در پاسخ به این پرسش که آیا نقدهای منفی ناامیدکننده بوده‌اند یا نه می‌گوید: «بله که بودند.» این فیلم در حال حاضر از مجموع ۲۹۲ نقد امتیاز ۳۳ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

کارگردان ادامه می‌دهد: «اکران‌های آزمایشی بسیار خوبی داشتیم. شب افتتاحیه خیلی خوش گذشت و مثل بازگشت به روزهای «قاپ‌زنی» (Snatch) بود وقتی هیجان‌زده می‌شدیم. و شروع کردم به نوشیدن جام زهر. فیلم مفرح و حال-خوب-کنی است، یا بهتر است بگویم فکر می‌کردم که این‌گونه باشد. ما «همشهری کین» (Citizen Kane) نساخته بودیم، اما لعنتی، بعد نقدها منتشر شدند و من فکر کردم: «چه کردم که به این آدم‌ها توهین شده؟» نقدها سوزنده بودند. به هیچ وجه نمی‌گویم فیلم بی‌نقصی است، اما فکر نمی‌کنم توهین‌آمیز بود. من را غافلگیر کرد.»

او اضافه می‌کند: «حتی به چند سینما رفتم چون فکر می‌کردم: «حالا شاید گیج شده باشم.» من را آزرده کرد. واقعاً به خاطرش گیج شده بودم، چون نمی‌شد بی‌توجه بود. این‌گونه نبود که فقط چند نقد بد منتشر شده باشد.»

وان می‌گوید «آرگایل» در پلتفرم استریم اپل تی‌وی+ با استقبال بهتری روبرو شده است: «هرچه مردم بیشتر «آرگایل» را ببینند، احتمال ساخته شدن دنباله آن بیشتر می‌شود. خیلی دوست دارم یک فیلم دیگر بسازم، برایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید