news-background
news-background

نتفلیکس رسماً برای فیلم Peaky Blinders با بازی کیلین مورفی چراغ سبز نشان داد

بازگشت «کیلین مورفی» در فیلم «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) به نویسندگی «استیون نایت» و کارگردانی «تام هارپر» با چراغ سبز نتفلیکس رسماً تأیید شد. این پروژه از مدت‌ها قبل در دست ساخت بود و نایت در مصاحبه‌ای بازگشت مورفی را تأیید کرده بود اما نتفلیکس برای اولین بار بازگشت مورفی برنده اسکار در نقش «تامی شلبی» را اعلام کرده است.

«تام هارپر» که «سنگدل» (Heart of Stone) و «جنگ و صلح» (War & Peace) را در کارنامه دارد کارگردان این فیلم خواهد بود. او با دنیای «پیکی بلایندرز» بیگانه نیست و نیمی از فصل اول را کارگردانی کرده است. تولید فیلم «پیکی بلایندرز» بر اساس فیلمنامه «استیون نایت» تا پایان سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما نایت پیش‌تر گفته بود به سال‌های جنگ جهانی دوم می‌رود. مورفی با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «به نظر می‌رسد که کار تامی شلبی با من تمام نشده. همکاری دوباره با استیون نایت و تام هارپر در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» باعث افتخار است. این یکی به خاطر هواداران است.»

نایت می‌گوید: «واقعاً خوشحالم که این فیلم قرار است ساخته شود. فصلی انفجاری از داستانی «پیکی بلایندرز» خواهد بود. بدون محدودیت. جنگ تمام عیار «پیکی بلایندرز».»

داستان فصل ششم و پایانی سریال «پیکی بلایندرز» در سال ۱۹۳۳ و پیش از شروع جنگ دوم جهانی قرار داده شده بود اما نسخه سینمایی چند سال پس از آن مقطع را روایت می‌کند. نتفلیکس بر اساس گزارش‌های غیررسمی دو اسپین‌آف و یک پیش‌درآمد برای شخصیت «پالی گری» جوان» برای این سریال در دست ساخت دارد.

نایت در مصاحبه دیگری با «اسکوایر» درباره نسخه سینمایی گفته بود: «دقیقاً می‌دانم که این فیلم درباره چیست. و دو داستانی که روایت می‌کند را می‌دانم. اینکه چگونه پیش می‌رود را نمی‌دانم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید