news-background
news-background

افزایش قیمت اشتراک پلتفرم استریم Max دو هفته مانده به پخش فصل دوم House of the Dragon

قیمت اشتراک پلتفرم استریم مکس افزایش پیدا کرد.

برادران وارنر دیسکاوری قیمت اشتراک مکس را کمتر از دو هفته مانده به پخش فصل دوم سریال پربیننده «خاندان اژدها» (House of the Dragon) افزایش داد. قیمت اشتراک ماهانه این پلتفرم استریم برای مشترکین جدید از امروز با رشد ۱ دلاری از ۱۶ دلار به ۱۷ دلار و قیمت اشتراک سالانه از ۱۵۰ دلار به ۱۷۰ دلار رسیده است.

قیمت اشتراک ماهانه بدون تبلیغات برای کاربران قدیمی به همین ترتیب ۱ دلار افزایش داشته و به ۲۱ دلار رسیده در حالی که اشتراک سالانه بدون تبلیغات تا ۲۱۰ دلار افزایش پیدا کرده است. مکس قیمت اشتراک ماهانه و سالانه با تبلیغات را تغییر نداده و ۱۰ دلار در ماه یا ۱۰۰ دلار در سال نگه داشته است.

برادران وارنر دیسکاوری فقط دوازده روز پیش از پخش فصل دوم «خاندان اژدها» افزایش قیمت اشتراک‌ها را تأیید می‌کند. «کیسی بلویز» مدیر شبکه‌های اج‌بی‌او دوشنبه شب این هفته در مراسم افتتاحیه از هزینه هنگفت تولید این پروژه گفته بود: «به گمانم یکی دو جا گفته باشند: «اچ‌بی‌او با این همه پول چه می‌کند؟» اما من امیدوارم امشب با دیدن سریال متوجه شوید. اژدهایان خیلی جذاب و خیلی گران‌قیمت‌اند، اما من از گروه تولید درخواست کردم که برای من توضیح دهند یک فصل از «خاندان اژدها» یا سریالی در این اندازه چگونه ساخته می‌شود.»

بلویز می‌گوید این سریال طی ۲۷۰ روز و با ۲۵۰۰ عضو گروه تولید و ۹۰۰۰ سیاهی‌لشکر ساخته شده و هشت استودیوی در هفت کشور جلوه‌های ویژه را خلق کرده‌اند. او اضافه می‌کند که برای تولید «خاندان اژدها» ۲۶۰۰ کمان، ۲۰۰۰ جفت چکمه، ۱۱۴ کلاه‌گیس و ۳۳ گالن خون خریداری شده است.

فصل دوم «خاندان اژدها» ۱۶ ژوئن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید