news-background
news-background

اکران فیلم‌های Joker 2 و Maria انجلینا جولی در جشنواره ونیز

«لیدی گاگا» و «واکین فینیکس» برای اکران فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker 2: Folie à Deux) به ونیز سفر خواهند کرد. «ورایتی» به تازگی گزارش داده است که این فیلم به کارگردانی «تاد فیلیپس» مانند قسمت اول در جشنواره ونیز اکران خواهد شد اما تنها فیلمی نیست که ستارگان هالیوود را به ایتالیا می‌کشاند. در این گزارش آمده است که تازه‌ترین فیلم‌های «انجلینا جولی»، «دنیل کریگ»، «جانی دپ»، «جرج کلونی» و «برد پیت» در جشنواره ونیز اکران می‌شوند.

فهرست فیلم‌های پذیرفته شده این جشنواره تا چند ماه آینده اعلام نمی‌شود اما «ورایتی» اکران دنباله موزیکال «جوکر ۲» و «ماریا» (Maria) به کارگردانی «پابلو لارائین» و بازی جولی را حتمی می‌داند. فیلم «اسپنسر» (Spencer) با بازی «کریستن استوارت» در نقش «پرنسس دایانا» و «جکی» (Jackie) با بازی «ناتالی پورتمن» در این جشنواره اکران شده بودند.

علاوه بر این پیش‌بینی شده است که فیلم همجنسگرایانه «کوییر» (Queer) «لوکا گوادانینو» با بازی «دنیل کریگ» برای اولین بار در ونیز اکران شود. با این حال گمانه‌زنی مشابهی برای اکران «کوییر» در کن شده بود. فیلم «چالشگران» (Challengers) گوادانینو با بازی «زندیا» قرار بود سال گذشته در ونیز اکران شود اما اعتصاب بازیگران سبب شد که این اتفاق نیفتد.

«گرگ‌ها» (Wolfs) با بازی «جرج کلونی» و «برد پیت» و «عدن» (Eden) به کارگردانی «ران هاوارد» و بازی «جود لا»، «آنا د آرماس»، «سیدنی سوئینی»، «ونسا کربی» و «دنیل برال» فیلم‌های دیگری‌اند که انتظار در ونیز پذیرفته شوند اما هر دو طبق پیش‌بینی «ورایتی» در بخش خارج از مسابقه اکران خواهند شد و برای «شیر طلایی» رقابت نخواهند کرد.

احتمال اکران «در دست دانته» (In the Hand of Dante) ساخته «جولیان اشنابل» با بازی «گل گدوت»، «اسکار آیزاک»، «جیسون موموا»، «ال پاچینو» و «مارتین اسکورسیزی» که از «کمدی الهی» دانته الهام گرفته شده و «مودی» (Modi) به کارگردانی «جانی دپ» و بازی «ال پاچینو» در ونیز وجود دارد. دپ سال گذشته با «ژان دو باری» (Jeanne Du Barry) به کن رفت اما این بار با توجه به داستان فیلم جدیدی که داستانی درباره هنرمند ایتالیایی روایت می‌کند ممکن است به ونیز سفر کند. «مودی» اولین فیلم دپ در مقام کارگردان در ۲۵ سال گذشته است و پس از پیروزی حقوقی او بر همسر سابقش «امبر هرد» سعی دارد کارنامه خود را احیا کند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «ایزابل هوپر» رئیس هیأت داوران این دوره است. جشنواره ونیز هشتاد و یکم از ۲۸ اوت تا ۷ سپتامبر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید