news-background
news-background

سیدنی سویینی و ونسا کربی به فیلم Eden ران هاوارد ملحق شدند

کربی و سویینی در فیلم «عدن» با «ران هاوارد» همکاری می‌کنند.

«سیدنی سویینی» و «ونسا کربی» به فیلم «عدن»‌ (Eden) به کارگردانی «ران هاوارد» پیوستند. این فیلم تریلر پیش‌تر «خاستگاه گونه‌ها» (Origin of Species) نامیده شده بود.

در زمان معرفی این پروژه گزارش شده بود که «آنا د آرماس» بازیگر نامزد اسکار فیلم «بلوند» (Blonde)، «جود لا» بازیگر نامزد اسکار «شرلوک هلمز» (Sherlock Holmes)، «آلیسیا ویکاندر» بازیگر نامزد اسکار «مهاجم مقبره» (Tomb Raider) و «دنیل برال» بازیگر نامزد گلدن گلوب «در جبهه غرب خبری نیست» (All Quiet On The Western Front) با هاوارد همکاری خواهند کرد.

این فیلم یک «داستان تلخ طنزآمیز در مورد قتل و بقا» توصیف شده و بر روی گروهی از شخصیت‌ها تمرکز می‌کند که تمدن بشری را ترک می‌کنند تا به جزایر گالاپاگوس در آمریکای جنوبی بروند. همگی آن‌ها پاسخ این پرسش‌ را جست‌وجو می‌کنند: زندگی چه معنایی دارد؟

کربی به زودی در «ناپلئون» (Napoleon) «ریدلی اسکات» مقابل «واکین فینیکس» دیده خواهد شد در حالی که سویینی به تازگی فیلمبرداری «مادام وب» (Madame Web) سونی و مارول را به پایان رسانده است.

«ددلاین» گزارش داده است که «هانس زیمر» آهنگساز برنده اسکار موسیقی متن «عدن» را می‌سازد. زیمر و هاوارد برای دهمین مرتبه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید