news-background
news-background

دومین تریلر رسمی Napoleon

دومین تریلر رسمی «ناپلئون» رونمایی شد.

تریلر دوم فیلم «ناپلئون» (Napoleon) به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «واکین فینیکس» و «ونسا کربی» در نقش‌های ناپلئون و همسرش رونمایی شد.

اسکات پیش‌تر گفته بود فیلمبرداری «ناپلئون» ۶۲ روز بیشتر طول نکشیده است: «معمولاً چنین فیلمی حدود ۱۱۰ روز زمان می‌برد. سال‌ها قبل متوجه شدم که استفاده از هشت دوربین یعنی افزایش هشت برابری سرعت فیلمبرداری. همه دپارتمان‌ها باید با سرعت من تطبیق پیدا کنند. بازیگران نمی‌خواهند پیش از هر برداشت داستان زندگی بشنوند. این را در اوایل [دوران فیلمسازی] کشف کردم. یک بازیگر شناخته‌شده ولزی زمانی به من گفت: «روش کارت را دوست دارم چون خیلی سریع پیش می‌روی.» باید هندسه صحنه را بلد باشید. اگر بلد نباشید، اولین نمای فیلم را ساعت ۳ بعد از ظهر فیلمبرداری می‌کنید.»

این فیلمساز در مصاحبه با «توتال فیلم» تأیید کرده بود که که نسخه چهار ساعت و ده دقیقه‌ای این فیلم پس از اکران در سالن‌های سینما از پلتفرم اپل تی‌وی+ منتشر خواهد شد: «روی آن کار می‌کنم. تا امروز صبح چهار [ساعت] و ۱۰ [دقیقه] بود. و بنابراین اتفاقی که می‌افتد این است که ابتدا سونی فیلم را [در سالن‌های سینما] اکران می‌کند و وقتی اکران به پایان رسید، اتفاق عالی این است که [کات کارگردان] استریم خواهد شد، و چهار ساعت و ۱۰ دقیقه خواهد بود.»

«ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» و «ونسا کربی» در نقش ناپلئون و همسرش جوزفین رده سنی بزرگسال (R) دریافت  کرده و حاوی صحنه‌های دلخراش و جنسی خواهد بود. «طاهر رحیم» بازیگر نقش «پل باراس» رهبر «انقلاب فرانسه» است. نگارش فیلمنامه این اثر حماسی به «دیوید اسکارپا» سپرده شده که سابقه نویسندگی «همه پول‌های دنیا» (All The Money in the World) اسکات را دارد.

سونی پیکچرز «ناپلئون» را ۲۲ نوامبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند و سپس به صورت انحصاری در دسترس مشترکین اپل تی‌وی+ قرار می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹

یه فیلم فانتزی - تخیلی دیگه درباره تاریخ غرب

نمایش اسپویل