زمان مطالعه: ۲ دقیقه
دیلن مینت بازیگر سریال 13 Reasons Why میگوید این روزها موسیقی را ترجیح میدهد
مینت میگوید بازیگری در حال تبدیل شدن به یک «شغل» بوده است.
«دیلن مینت» بازیگر سریال «به ۱۳ دلیل» (13 Reasons Why) در مصاحبه با برنامه «زک سنگ» توضیح میدهد که چرا مدتی از بازیگری فاصله گرفته است. او میگوید بازیگری را رها کرده تا موسیقی را در گروه «والوز» (Wallows) دنبال کند.
مینت میگوید: «بخت این را داشتم که [در بازیگری] به موفقیت برسم. در «به ۱۳ دلیل» بازی کردم که به یک سریال بسیار محبوب تبدیل شد و من را در بازیگری به اوج رساند. اما از طرفی داشت کمی به یک شغل تبدیل میشد. در موقعیت بسیار مساعدی بودم، همیشه برای من لذتبخش بود، همیشه الهامبخش بود، اما بعد احساس کردم به یک شکل تبدیل میشود.»
او اضافه میکند که به موسیقی علاقه زیادی دارد و به همراه دیگر اعضای گروه رؤیای رسیدن به قلههای موفقیت را دارند: «احساس میکنم در موقعیتی هستم که میتوانم مدتی به موسیقی بپردازم و تا جایی که میتوانم آن را جلو ببرم. تنها راه محقق شدن آن رؤیا این است که صد در صد وقت و انرژی خود را صرفش کنم و آن را بسیار جدی بگیریم و به دنیا نشان دهیم که کاملاً جدی گرفتهایم.»
مینت پس از سریال «به ۱۳ دلیل» در «جیغ» (Scream) سال ۲۰۲۲ و مینیسریال «ترک تحصیل» (The Dropout) هولو دیده شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید