news-background
news-background

تریلر مستند I Am Celine Dion سلین دیون هوادارانش را احساساتی کرد

مستند «من سلین دیون هستم» نگاهی می‌اندازد به بیماری خواننده.

اولین تریلر مستند «من سلین دیون هستم» (I Am Celine Dion) پنجشنبه این هفته رونمایی شد و بسیاری از هواداران خواننده را احساساتی کرد. فیلم «من سلین دیون هستم» به کارگردانی «آیرین تیلور» نگاهی بی‌پرده می‌اندازد به نبرد و مقاومت این فوق‌ستاره با یک بیماری نادر.

بسیاری از هواداران «سلین دیون» در شبکه‌های اجتماعی از دیدن پشت صحنه زندگی خواننده پس از ابتلا به یک اختلال عصبی موسوم به سندرم استف پرسن که باعث سخت شدن عضلات فر می‌شود احساساتی شدند. دیون در بخشی از این تریلر پیش از آنکه آهی حسرت‌آلود بکشد می‌گوید: «آماده نبودم که بیش از این چیزی بگویم. اما حالا آماده‌ام.»

یکی از بینندگان تریلر در شبکه اجتماعی ایکس می‌نویسد: «سلین دیون باعث شد گریه کنم در حالی که مستندش هنوز منتشر نشده.» دیگری می‌گوید: «نمی‌توانم این مستند درباره سلین دیون را تحمل کنم. یک روز کامل را فقط باید گریه کنم چون این تریلر از حالا من را به هق‌هق انداخته. دوستت دارم سلین.»

دیون در بخش دیگری از تریلر شروع به گریه کردن می‌کند و می‌گوید: «خیلی دلم تنگ شده. برای مردم. دلم برای آن‌ها تنگ شده. اگر نتوانم بدوم، راه می‌روم. اگر نتوانم راه بروم، می‌خزم. و توقف نمی‌کنم.»

این مستند که «نامه عاشقانه» دیون به هواداران توصیف شده ۲۵ ژوئن از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید