news-background
news-background

دومین تریلر رسمی فیلم Beetlejuice 2

دومین تریلر «بیتل‌جوس ۲» رونمایی شد.

استودیوی برادران وارنر تریلر دوم «بیتل‌جوس بیتل‌جوس» (Beetlejuice Beetlejuice 2024 A.D) به کارگردانی «تیم برتون» را به همراه چند پوستر جدید منتشر کرد. این فیلم دنباله‌ای است برای «بیتل‌جوس» که برتون چهار دهه قبل کارگردانی کرده بود.

«مایکل کیتون» در این دنباله نقش غول تغییرشکل‌دهنده و ناسزاگو را تکرار کرده و به بازیگران جدید «جنا اورتگا»، «ویلم دافو»، «مونیکا بلوچی» و «جاستین ترو» پیوسته است. «کاترین اوهارا» و «وینونا رایدر» برای بازی در نقش‌های قبلی خود از فیلم کلاسیک برتون بازخواهند گشت. در این فیلم دختر نوجوان لیدیا با بازی اورتگا درگاهی به دنیای پس از مرگ را در زیرزمین خانه پیدا می‌کند.

قسمت اول «بیتل‌جوس» ارواح زوجی را دنبال می‌کرد که از نقل مکان یک خانواده به محل سابق زندگی‌شان آزرده شده‌اند. «الک بالدوین»، «جینا دیویس»، «جفری جونز»، دیگر بازیگران «بیتل‌جوس» بودند که در دهه ۱۹۸۰ با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شد و ۸۰ میلیون دلار فروخت.

اورتگا پس از همکاری با برتون در سریال پربیننده «ونزدی» (Wednesday) به این فیلم ملحق شد. او در چندگانه «جیغ» (Scream) ژانر وحشت را تجربه کرده اما پس از اخراج «ملیسا باررا» از قسمت هفتم کناره‌گیری کرد. برتون به همراه «برد پیت» تهیه‌کننده فیلم و «دنی الفمن» آهنگساز «بیتل‌جوس ۲» است.

«ویلم دافو» در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که در این دنباله نقش یک پلیس مرده را بازی می‌کند: «هنوز هیچ ویدیویی از فیلم ندیده‌ام، اما بازی در آن لذت‌بخش بود. نقش یک مأمور پلیس در زندگی پس از مرگ را بازی می‌کنم، یعنی یک مرده‌ام. و در زندگی ستاره فیلم‌های اکشن درجه بوده‌ام، اما حادثه‌ای برایم پیش آمده که من را به آن‌طرف می‌فرستد. به خاطر مهارت‌هایم در زندگی پس از مرگ به یک شخصیت کارآگاه تبدیل می‌شوم. این شغل من است. اما با این حقیقت که چه کسی بوده‌ام ملون شده: یک ستاره فیلم‌های اکشن درجه دو.»

فیلم «بیتل‌جوس ۲» ۶ سپتامبر سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید