news-background
news-background

فیلم بیوگرافی جرج فلوید ساخته می‌شود: Daddy Changed the World

فیلم بیوگرافی «جرج فلوید» با عنوان «بابا دنیا را تغییر داد» (Daddy Changed the World) در دست ساخت است. فلوید مرد ۴۶ ساله‌ای بود که توسط پلیس مینیاپلیس به قتل رسید و مرگش اعتراضات ضد-نژادستیزی گسترده‌ای را در سراسر ایالات متحده به وجود آورد.

این فیلم نشان می‌دهد که فلوید چگونه به نماد مبارزه با تبعیض نژادی تبدیل می‌شود و جنبش «جان سیاهان مهم است» را در سال ۲۰۲۰ شکل می‌دهد. «ددلاین» گزارش داده است که رادار پیکچرز که فیلم‌های «جومانجی» (Jumanji) و «آخرین سامورائی» (The Last Samurai) را تولید کرده این پروژه را با همکاری نایت فاکس اینترتینمنت و ۸ کویینز فیلم می‌سازد. این فیلم یک بیوگرافی مرسوم نخواهد بود بلکه «یک درام تلخ» درباره مرد و جامعه او توصیف شده است. انتظار می‌رود این فیلم جوانی فلوید در تگزاس و استعدادش در فوتبال و بسکتبال را نشان دهد.

خانواده فلوید از جمله دختر و مادر او در تولید این پروژه به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی مشارکت می‌کنند. «گرگوری آر. اندرسون» نویسنده فیلمنامه است اما جست‌وجو برای یافتن کارگردان ادامه دارد. تولید این فیلم همزمان با چهارمین سالگرد قتل فلوید تأیید شده است.

ویدیوهایی که در تاریخ ۲۵ مه سال ۲۰۲۰ منتشر شدند نشان می‌داد که یک مأمور پلیس حدود ۹ دقیقه زانوی خود را روی گردن فلوید قرار داده در حالی که مرد حدود ۲۰ مرتبه می‌گوید نمی‌تواند نفس بکشد. مأمور پلیس پس از محاکمه آوریل ۲۰۲۱ به ۲۲.۵ سال حبس محکوم شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید